• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-02 18:32
Ik zit met een dilemma (of luxe probleem... whatever)

Het volgende: mijn 42 inch VT30 mag van Panasonic worden gecrediteerd bij de leverancier (inbrand en ernstige linebleed issues)

Helaas kan de leverancier kan geen 42 inch meer leveren (=niet op voorraad en kunnen ook niet meer geleverd worden).

Voor exact het te crediteren bedrag (1299 euro) zie ik dat leverancier wel een 50inch VT30 heeft staan (op voorraad)
Leverancier zegt ook dat als ik voor een 50-series in aanmerking wil komen ik moet wachten tot april (zit ik dus tot dan zonder TV).

De VT50 komt pas vanaf 50 inch en adviesprijs is -dacht ik- 1899 (dus 600 euro erbij leggen)
Er is wel weer een GT50 variant in 42 inch en die heeft adviesprijs van 1299,- (ook weer exact het te crediteren bedrag).

Ergo: zal ik gaan voor de korte termijn oplossing en de VT30 50inch laten inpakken of wachten op de VT50 50inch of GT50 42 inch?
Extra alternatief : voor een Samsung plasma gaan (ook 50 inch maar daar lees ik ook rare dingen over zoals brightness popping en peeling)

Overigens vind ik 42 inch groot genoeg maar zal ik 50 niet erg vinden..mijn vrouw daarentegen vind 42 inch echt al de max..... maar ik mag wel de knoop doorhakken :-)

Ik weet dat de uiteindelijke beslissing bij mij komt te liggen maar gewoon uit nieuwsgierigheid: wat zouden jullie doen?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:16

mr.paaJ

generatie cmd+z

Van wat ik zo lees zou de GT50 hetzelfde filter als de VT30 moeten hebben, dan heb je in principe een gelijkwaardig toestel met betere netwerk functionaliteit. Ziet er ook goed uit qua vorm. De kwaaltjes van de nieuwe serie moeten wel nog te voorschijn komen, dus dat is ook een gok maar dat wordt over het algemeen toch redelijk gefixt.
Als je zelf eigenlijk groter niet hoeft zou ik dat doen denk ik.

liever de tong gebrand dan lauwe soep