Toon posts:

Ram raar fenomeen?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had dus 128MB SDRAM 133 normaal CL3 (cas) maar draait nu op CL2. Ik haalde 156FPS in Q3 zoiets (PC zie hieronder).

Nu heb ik 256MB ram bijgestoken eerst op CL 2 100mhz alles gezet in BIOS reboot, FPS in q3 161.1 oke ik zeg ga eens proberen of deze nieuwe RAM ook CL2 op 133 trekt.

Ik reboot en ja ziet er goed uit ik start Q3 op en ja ik schrik 176.3FPS (heb piccie als je me niet geloofd). Ik geloof mijn ogen niet.

Doe mijn PC uit en ga naar een filmpie zien, volgende dag start ik PC'tje op en wou 3dmark en dergelijke eens doen check nog eens mijn FPS misschien als PC koeler is wat rapper maar wat zie ik 158.5FPS maximum!!!
Hoe kan dit nu??!?? snap het echt niet. In sisoft haalde ik wel toen ik die 176fps haalde op alle test even snel als 1ghz maar nu haal ik maar 90% van wat ik moet halen bij CPU benchmark en dergelijke.
Is het mogelijk dat je je RAM kan vertragen door het even TE snel te laten gaan of kan dit niet of iemand een verklaring voor dit fenomeen?
TY.

EDIT: enters :)

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

enterrrrrrrrrrrrrrrrrrr

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enig idee of iets gelijkaardigs is het mogelijk iemand?

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:09
3DMark is wat zwaarder als Quake 3 denk ik he...

Verwijderd

Topicstarter
Euhm wat heeft 3d mark er mee te maken ik heb he tniet eens gerund voordat ik opnieuw mijn FPS in Q3 checkde maa ris het mogelijk je RAM eignelijk figuurlijk op te blazen en zo te zorgen dat hij niet meer ZO snel gaat en enkel maar 158 ipv die 176 eerst?!?