[Android] Google App betaling maart niet gekregen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 13:15
Als Android Dev krijg ik iedere maand op de 2e het geld overgemaakt dat ik de maand ervoor heb verdiend, dat gaat al meer dan een jaar goed, maar over februari komt er maar niets. Terwijl de Checkout-console wel degelijk aangeeft dat Google heeft betaald. Ik begin me intussen serieus zorgen te maken, moet er een deel van mijn hypotheek mee betalen en Google reageert maar niet op supportvragen. In het topic bij Google zie ik dat meer (Europese) devs daar last van lijken te hebben, including twee andere Nederlanders.

Zijn er nog GoT-devs die ook geen geld hebben gekregen?? Of heb je al wat gehoord van Support? :|

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:37
Nou je het zegt. Idd. normaal krijg ik het zeker voor de 10e binnen. Deze maand nog niets.
Al had de Italiaanse collega waar ik samen mee werk het al wel binnen een week geleden ofzo.
Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik heb even gekeken en hier is het hetzelfde.
Het is wel afgeschreven in Google Checkout, maar ik heb niks ontvangen op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Vreemde bedoening idd, vooral de totale stilte van de kant van Google is absurd. Het regent intussen postings op het Googletopic, Android Central heeft een stukje geschreven. Ben benieuwd waar dit heen gaat, als ik iets hoor laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Ok, issue opgelost. Betaling vandaag ontvangen, maar excuses ho maar. Einde van het goede karma for Google, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit stond toch recent op de frontpage dat er 'vertraging' was in de uitbetaling?

edit, inderdaad:
nieuws: Android-ontwikkelaars: uitbetaling Google in maart te laat

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
SinergyX schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:17:
Dit stond toch recent op de frontpage dat er 'vertraging' was in de uitbetaling?

edit, inderdaad:
nieuws: Android-ontwikkelaars: uitbetaling Google in maart te laat
Dat was na aanleiding van dit topic en van goudvisblub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik heb mijn geld vandaag ook ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Aha! En zowaar een excuus erbij van Google.
Hello,

Thank you for using Google Play.

Our records indicate that you have processed sales through Google Play and you have not received payment from Google Checkout for these sales yet.

Please rest assured that we are aware of this issue and have worked to resolve it. Your payout has been initiated on 15 March 2012. However, your bank may take up to three additional business days to register the payout in your bank account.

We apologize for any inconvenience you may have experienced and appreciate your understanding. Feel free to respond to this email if you have any additional questions.

Sincerely,

The Google Play Team

© 2012 Google Ireland Ltd, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland.
En nu houd ik er over op.

Pagina: 1