Ik zou het niet weten wie dat gaat verzorgen, ik zag nog niets en vond het wel eens tijd worden om er wat op te zetten.
Ik neem aan dat de DPC crew dat geregeld zal hebben.
Ik ben benieuwd hoe lang het zal duren voordat de door mij aangevraagde tag Docking@Home goedgekeurd zal worden. Ik neem tenminste aan dat dit project wel een eigen tag mag gaan krijgen met zoveel stemmen als het nu gekregen heeft.
P.S. Ik heb zelf nu 1 taakje completed, dus wellicht ben ik zelf wel flusher 12
Maar ik vond het wel grappig om dit nu al te doen en dan te kijken hoe de stats omhoog gaan vliegen.
Ik ga zelf nog even voor de meloen op mc, dan doe ik alvast een PC over naar Docking, eens kijken of ik in de top 30 kan komen voor we beginnen

Morgen rond deze tijd zal ik dat doel waarschijnlijk al halen. (en dus die PC overzetten)
Overigens heeft Docking een mooie termijn dat je workunits binnenshuis mag houden voor ze verlopen. Wat ik heb mag ik tot 27-3 houden, dat is een termijn van 2 weken! Jammer dat beginnen met een flush van twee weken niet is toegestaan in de stampede. Daar gaan de PC's die niet heel veel aanstaan standaard dus op stampen.
[
Voor 47% gewijzigd door
JDVB op 13-03-2012 15:41
]