Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:06
Hoe kan ik een MP3 bestand, wat ik open met mijn browser in Windows Phone, opslaan op de telefoon zelf? Ik kan hier nergens iets over vinden, misschien omdat zoeken op "download MP3 Windows Phone" meer gaat over aanschaf van MP3's etc

Verwijderd

orillion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:58:
Hoe kan ik een MP3 bestand, wat ik open met mijn browser in Windows Phone, opslaan op de telefoon zelf? Ik kan hier nergens iets over vinden, misschien omdat zoeken op "download MP3 Windows Phone" meer gaat over aanschaf van MP3's etc
Nee, alle multimedia files zet je op de telefoon via Zune client die deze bestanden (na selectie of automatisch) naar je device kan syncen.
Je telefoon kan natuurlijk wel mp3 files op het internet (of met een app zelfs van je Skydrive) afspelen.

• orillion
Jammer. Ik heb geen Windows of Mac OS op bijna al m'n computers, dus hoopte dat dit zou kunnen zonder Zune. Bedankt voor je reply!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Je kan wel iets als Free Music Cloud gebruiken om muziek te downloaden, moet er natuurlijk wel muziek bij staan waar je van houd.

• orillion
spNk schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:28:
Je kan wel iets als Free Music Cloud gebruiken om muziek te downloaden, moet er natuurlijk wel muziek bij staan waar je van houd.
Thanks, maar het gaat helaas om content die zij niet hebben: podcasts van twit.tv.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Ik neem aan dat je de TWiT app geprobeerd hebt maar deze geen podcasts offline kan opslaan?
Anders: http://www.windowsphone.c...b7-4a6c-9608-7970f5020889

Niet geprobeerd.

• orillion
spNk schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:18:
Ik neem aan dat je de TWiT app geprobeerd hebt maar deze geen podcasts offline kan opslaan?
Anders: http://www.windowsphone.c...b7-4a6c-9608-7970f5020889

Niet geprobeerd.
Klopt, die kan dat niet. Ze vinden het een mooie feature dat je het kan streamen in de app, maar juist het offline luisteren zou een mooie feature zijn :P
Pagina: 1