{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
47 graden is een prima temperatuur.
Ook 50 zou ik nog iet om huilen.
Die van mij is 53
Ook 50 zou ik nog iet om huilen.
Die van mij is 53
Wat bedoel je nou? Als de temp van je CPU van buiten 60 graden is, dan is de core waarschijnlijk al een graadje of 80. AMD geeft en maximum van 90 of 95 graden op, dus als je CPU 50 graden is dan hoef je je nog LANG geen zorgen te makenOp zaterdag 24 maart 2001 16:45 schreef MaDLiVe het volgende:
hij wordt nu stressed namelijk 42graden en ik weiger em hoger dan 47 te laten gaan omdat vanaf die temp die in de core dan ol rond de 50 zal zitten te hoog is.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Jezus, een TB > 1 Ghz mag 95 graden worden... de mijne draait 61 graden zonder een enkel probleem, dus 47 is zeker geen probleeem.hij wordt nu stressed namelijk 42graden en ik weiger em hoger dan 47 te laten gaan omdat
vanaf die temp die in de core dan ol rond de 50 zal zitten te hoog is.
Virussen? Scan ze hier!
Die core kan 90 graden hebben, dus datje hem niet hoger dan 50 wil laten komen omdat dat slecht zou zijn is echt onzin
Verwijderd
Ik heb hem hiero lopen op 8 x 133 en wordt slechts 1 graadje hoger.
Dus doen zou ik zeggen....
Dus doen zou ik zeggen....
Pagina: 1