Ik heb een idee om een messaging centre te gaan integreren in een site/app. Maar ik kan niets vinden wat doet wat maar enigszins in de buurt komt van wat ik wil... Misschien dat iemand hier wat steekwoorden kan laten vallen zodat ik verder kan kijken 
Wat ik wil is een message centre waar ik (/site/app) messages kan inschieten naar mijn klanten, en dat het dan in een soort van online in-box terechtkomt voor online bekijken. Maar tegelijkertijd de klant de instelmogelijkheden geeft om te zeggen : Ik wil mijn messages (of enkel met die en die criteria)
- Ontvangen per mail
- Ontvangen via rss
- Ontvangen via twitter
- 1x per periode als summary ontvangen (via ... en ...)
En mensen moeten dus ook die mogelijkheden online kunnen instellen / veranderen.
Mijn huidige gedachtengang is als niemand met iets komt om dan maar imap-server op te tuigen, hier een webschil overheen te gooien, dan zit ik enkel nog met het instellen etc.
Oftewel : Weet er iemand wat steekwoorden waarmee ik verder kan komen?
Wat ik wil is een message centre waar ik (/site/app) messages kan inschieten naar mijn klanten, en dat het dan in een soort van online in-box terechtkomt voor online bekijken. Maar tegelijkertijd de klant de instelmogelijkheden geeft om te zeggen : Ik wil mijn messages (of enkel met die en die criteria)
- Ontvangen per mail
- Ontvangen via rss
- Ontvangen via twitter
- 1x per periode als summary ontvangen (via ... en ...)
En mensen moeten dus ook die mogelijkheden online kunnen instellen / veranderen.
Mijn huidige gedachtengang is als niemand met iets komt om dan maar imap-server op te tuigen, hier een webschil overheen te gooien, dan zit ik enkel nog met het instellen etc.
Oftewel : Weet er iemand wat steekwoorden waarmee ik verder kan komen?