Post te makkelijk verwijderd

Pagina: 1
Acties:
  • 429 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Deze post van mij:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/37836084#37836084

Is wel erg makkelijk vervangen door het woord "troll".
Mijn post was een sarcastische samenvatting van wat mensen in dat topic vaker posten, en was vooral niet bedoeld om te "trollen".

Je kunt ook te ijverig zijn als moderator :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSV'er zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Nouja dat wil ik niet zeggen, maar als mijn milde sarcasme al als "trollen" wordt gezien dan kun je de helft van de posts in het betreffende topic wel verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Al ben ik nu wel erg benieuwd wat er wel stond :) Was net te laat met lezen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lieve Adjes is voor discussie over beleid. Individuele moderatie kan je het best met de moderator in kwestie / de afdeling opnemen, net zoals voor Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?

Als je een bredere discussie wil voeren omdat je het idee hebt dat er beleidsbreed zaken niet stroken is dat natuurlijk welkom, maar eigenlijk kan dat nooit beginnen met enkel de vraag waarom een enkele modactie is uitgevoerd :)

Kijk ik even naar de reactie die er stond, en wat een troll is, dan mag je een /sarcasme-tag hebben geplaatst, maar zie ik persoonlijk ook weinig andere redenen voor plaatsen dan het uitlokken van anderen. Maar goed, zoals gezegd mag je dat met de betreffende moderators opnemen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 22:53 ]

Dit topic is gesloten.