Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Compleet nieuwe game setup

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

• MatthijsHA
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2022
Beste tweakers,

Wegens verhuizing ga ik binnenkort een nieuwe setup aanschaffen. Ik heb nog niet heel veel ervaring met het bouwen van computers en heb dus een beetje advies nodig.

Ik heb ongeveer 1000 euro te besteden voor de pc, hier kan je een aardige pc van maken dacht ik zo. Ik weet nog niet of ik de pc zelf ga bouwen of dat ik hem gewoon in de winkel koop. Wat raden jullie aan? En als jullie aanraden om hem in de winkel te kopen, welke pc moet ik dan kopen?
Waar kan ik meer te weten komen over zelfbouw pc's en wat voor een setup raden jullie aan?

Alvast bedankt :)

MatthijsHA

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:36

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

deze gaat op slot waarschijnlijk

eerst eens zelf zoeken?
we zijn geen helpdesk hier..

dit is het enige wat ik voor je doe:

check:
[BBG aanschaf] Gamesysteem

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 11:46

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• MatthijsHA
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2022
Ok... In ieder geval bedankt.

Verwijderd

Droog je tranen. Je vraag is wel toegestaan, alleen niet op deze plek.

Het is overigens de bedoeling dat je iets meer inzet toont. Kijk eens rond in de BBG's en maak een lijstje van wat jij denkt dat goed is. Dan is de kans dat iemand je helpt een stuk groter.

Dit topic ga ik echter sluiten. Als je er niet uitkomt, lees dan eens het CSL beleid door of stuur een DM naar een van de mods.

Dit topic is gesloten.