+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
gewoon don't scan en don't fix anything? krijg ook altijd van die meldingen maar moet je gewoon wegklikken!
Uiteraard. En het werkt ook allemaal gewoon maar waar komt dit vandaan?
Gebeurt eigenlijk altijd wanneer er nog data naar iets geschreven wordt en het apparaat wordt verwijderd. Mijn mediaplayer doet dit ook vrijwel altijd met de USB stick en HDD die ik ermee gebruik. Wanneer ik deze weer aan de PC hang zeurt Windows er vrijwel iedere over. Zelfde als een USB stick of HDD niet veilig verwijderen en eruit halen als er nog een programma naar schijft. Sluit je het apparaat weer aan krijg je deze melding.Wijnands schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:44:
Uiteraard. En het werkt ook allemaal gewoon maar waar komt dit vandaan?
Als je de camera netjes op de normale manier uitzet en dit gebeurt nog is er weinig aan te doen. Dat het kaartje eerder al problemen gaf kan natuurlijk ook betekenen dat de kaart brak is. Een 4GB SD kaart heb je onder de 5 euro. Ik zou dan simpelweg een andere kaart kopen.
Het gaat hier om een CF kaart. Is niks mis mee. Zodra ik deze kaart in de lezer stopt komt windows met die melding. MEt m'n andere kaarten (transcend) heb ik dit nog nooit gehad.
Mijn vraag is dan ook niet hoe komt dit maar eerder "waar houdt windows bij dat deze kaart ooit een probleempje heeft gehad? "
Mijn vraag is dan ook niet hoe komt dit maar eerder "waar houdt windows bij dat deze kaart ooit een probleempje heeft gehad? "
Heb ook zoiets gehad (met mijn oude pc met windows vista). Nu ik een nieuwe pc heb geeft hetzelfde kaartje geen meldingen meer. en in de camera heeft het sowieso altijd gewerkt.PilatuS schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:56:
Dat houdt Windows niet bij. Windows kijkt naar de kaart wanneer je deze aansluit.
ben dus benieuwd waarom windows dat soort dingen besluit te gaan melden terwijl het niet nodig is
Pagina: 1