Beste medetweakers,
Ik heb wederom jullie hulp eens nodig.Enkele weken geleden een nieuwe pc voor een kennis gebouwd.Alles loopt prima op BF3 na.Het lijkt alsof hier een soort van beeldvertraging in zit.Het voelt niet als lag maar echt als een vertraging.Hieronder even de hardware,
Asrock 970 extreme 4
AMD fx8120
OCZ agy 3 120 GB
Kingston hyperx 8gb @ 1600 Mhz
2x xfx hd6870 (crossfire)
Iiyama ProLite X2377HDS-B1
OCZ Fatal1ty 750W
Windows 7 64bit ultimate
Wat ik zelf al heb geprobeerd,
*Nieuwe install van BF3 en windows
*CF in en uitgeschakeld
*Beide kaarten apart geprobeerd
*Nieuwste drivers en oudere geprobeerd
*Bios update gedaan
Maar wat ik ook probeer,het probleem blijft.Het lijkt dan als je snel met je muis op en neer gaat dat de zijkanten "waterig" worden.Echt heel vreemd.
Heb zelf nagenoeg de zelfde setup maar dan een 890 extreme3 en een lcd scherm en heb nergens geen last van.
Iemand nog ideeen??
Alvast bedankt.
Daniel
Ik heb wederom jullie hulp eens nodig.Enkele weken geleden een nieuwe pc voor een kennis gebouwd.Alles loopt prima op BF3 na.Het lijkt alsof hier een soort van beeldvertraging in zit.Het voelt niet als lag maar echt als een vertraging.Hieronder even de hardware,
Asrock 970 extreme 4
AMD fx8120
OCZ agy 3 120 GB
Kingston hyperx 8gb @ 1600 Mhz
2x xfx hd6870 (crossfire)
Iiyama ProLite X2377HDS-B1
OCZ Fatal1ty 750W
Windows 7 64bit ultimate
Wat ik zelf al heb geprobeerd,
*Nieuwe install van BF3 en windows
*CF in en uitgeschakeld
*Beide kaarten apart geprobeerd
*Nieuwste drivers en oudere geprobeerd
*Bios update gedaan
Maar wat ik ook probeer,het probleem blijft.Het lijkt dan als je snel met je muis op en neer gaat dat de zijkanten "waterig" worden.Echt heel vreemd.
Heb zelf nagenoeg de zelfde setup maar dan een 890 extreme3 en een lcd scherm en heb nergens geen last van.
Iemand nog ideeen??
Alvast bedankt.
Daniel