Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp bij aanschaf media set

Pagina: 1
Acties:

• Saxsymbol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-10 14:00
Nadat ik een tijdje geleden een TV had gekocht ben ik toch niet tevreden met de huidige set-up en wil het grondig gaan aanpakken. Ik zat te denken aan een 5.1 set, receiver en een mediaplayer.

Mijn ogen waren gevallen op:
wenslijst: Media

Ik vroeg me af of mediaplayer goed genoeg was om blu-ray rips (m2ts) met menu te kunnen afspelen en andere lastigere formaten met menu (Video_Ts enz.).
Is de 5.1 set + receiver een ook een goede combinatie?

Het gehele idee is voor een slaapkamer.

Als iemand een betere 5.1 set/receiver/streamer weet ben ik zeer benieuwd.

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-11 19:03
Op zich is de Popbox V8 geen verkeerde speler. Wanneer je Blu-Ray met de echte Blu-Ray wilt afspelen kom je toch op de duurdere spelers uit, zoals de Popcorn A-300/c-300 en Dune Smart serie.

M2TS via BD-lite kan vrijwel iedere laatste generatie mediaspeler

• Saxsymbol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-10 14:00
Waar zou een duurdere speler het verschil in kunnen maken?

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-11 19:03
Zoals ik al aangaf, is volledige Blu-Ray support (met java en animated menu's) alleen voor behouden aan de duurdere spelers. De goedkopere spelers komen niet verder dan afspelen van de hoofdfilm (M2TS) of de afgeknepen BD-Lite functionaliteit.

Ga eens naar winkel waar ze de spelers verkopen en neem een volledige Blu-Ray rip mee. Probeer deze rip op verschillende spelers en zie het verschil in functionaliteit.