Belkin F5D7230-4 werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-12 16:12
Hallo allemaal,

Mijn Belkin wireless G router F5D7230-4 is gestopt met werken. Gisteren werkte hij nog prima en vanmorgen deed hij het niet meer.
De lampjes power en internet flitsen afwisselend van elkaar. De wireless (staat normaal aan) is uit. Als ik de stekker eruit haal en er weer in doe is het nog precies hetzelfde.
Ik heb ook proberen te resetten. Handleiding zegt reset knopje 7 seconden ingedrukt houden. Ik heb hem een paar keer meer dan een minuut ingedrukt gehouden en er gebeurt helemaal niks.
Ik kan bedraad ook niet meer in de router komen. Als ik het ip adres invoer in mijn browser zegt hij direct dat er geen verbinding is. In de netwerk instelling blijft hij hem markeren als unidentified network met een geel driehoekje met een uitroepteken erin.

Hij blijft dus maar lampjes knipperen en reageert nergens op. Hebben jullie een idee wat ik kan proberen?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:00

lier

MikroTik nerd

Volgens de info die ik kon vinden moet je de reset button exact 7 seconden ingedrukt houden...heb je dat ook gedaan?
Krijgt je pc na resetten een IP adres?

Op het DD-WRT forum kwam ik deze thread tegen...misschien heb je er iets aan?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Celica_T20
Ik heb hem meerdere malen geprobeerd te resetten, amar er gebeurt helemaal niks. Ik kan er ook niet in komen met m'n computer, hij vindt hem niet.

Ik denk dat hij helaas kapot is. Als ik hem nu in het stopcontact doe gebeurt er helemaal niks meer, ook geen lampjes.

Wel apart hoe zo'n router 's nachts plotseling kapot gaat.

• lier

lier

MikroTik nerd

Ik weet niet of electronica een specifieke voorkeur heeft voor dagdelen...het gaat wel eens kapot.
Heb je een goed excuus om weer iets nieuws te kopen!

:)

• Celica_T20
Dat is ook zo :)

Net een nieuwe router besteld.

• lier

lier

MikroTik nerd

Puur uit interesse...welke heb je besteld?

Pagina: 1