Ik heb gisteren alle onderdelen van mijn nieuwe systeem bij elkaar gezet. Maar toen ik voor de eerste keer wilde opstarten(en alle keren daarna) gebeurde het volgende:
-fans draaien en leds branden
-meerdere systeembeeps
-schakelt na een seconden of 8-10 weer uit en proces herhaalt zich na een seconden of 5-10 weer(zonder zelf iets te doen.
Mijn systeem:
Moederbord: Gigabyte GA-P67A-UD3P-B3
Processor: I5 2500k
Geheugen: Corsair vengeance CML8GX3M2A1600C9B
Videaokaart: Radeon HD 6950
Voeding is een asus p55ga van ongeveer een jaar oud(enige niet nieuwe onderdeel)
Ik heb van alles getest(ander geheugen, andere videokaart) en denk zelf dat het probleem in de voeding ligt. Maar voordat ik een andere voeding koop wil ik graag van jullie weten of iemand dit probleem kent, en of mijn vermoeden juist is?
Bij voorbaat dank
-fans draaien en leds branden
-meerdere systeembeeps
-schakelt na een seconden of 8-10 weer uit en proces herhaalt zich na een seconden of 5-10 weer(zonder zelf iets te doen.
Mijn systeem:
Moederbord: Gigabyte GA-P67A-UD3P-B3
Processor: I5 2500k
Geheugen: Corsair vengeance CML8GX3M2A1600C9B
Videaokaart: Radeon HD 6950
Voeding is een asus p55ga van ongeveer een jaar oud(enige niet nieuwe onderdeel)
Ik heb van alles getest(ander geheugen, andere videokaart) en denk zelf dat het probleem in de voeding ligt. Maar voordat ik een andere voeding koop wil ik graag van jullie weten of iemand dit probleem kent, en of mijn vermoeden juist is?
Bij voorbaat dank