svnKit checkout met authenticatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:10
Hallo Allen,

Ik ben vandaag al de hele dag bezig om het voor me kaar te krijgen om in Java een automatische checkout te doen van een directory op svn. Helaas krijg ik het alsmaar niet voor elkaar en zie ik door de bomen het bos niet meer. Dit is mijn code:

code:
1
2
3
4
5
File dstPath = new File("c:/svnkit");
SVNURL url  = SVNURL.parseURIEncoded("http://subversion/svn/directory/project/trunk/");
ISVNAuthenticationManager authManager = SVNWCUtil.createDefaultAuthenticationManager("USERNAME", "PASSWORD" );
SVNUpdateClient uc = new SVNUpdateClient(authManager , null); 
uc.doCheckout(url, dstPath, SVNRevision.UNDEFINED, SVNRevision.HEAD,  SVNDepth.INFINITY, true);

Zoals je ziet gebruik ik de svnKit library. Maar krijg een java.lang.NoClassDefFoundError: org/antlr/runtime/RecognitionException

[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 12-03-2012 14:41 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Heb je wel de jusite import statements boven aan je code staan? En hoe start je de java applicatie en geef je de VM van Java wel mee waar hij de native Antlr runtime library kan vinden via
code:
1
-Djava.library.path=...
indien nodig bij Antlr.

Ik heb verder geen specifieke kennis van Antlr maar dit zijn algemene problemen die het zouden kunnen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door roy-t op 12-03-2012 14:52 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:10
roy-t schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:51:
Heb je wel de jusite import statements boven aan je code staan? En hoe start je de java applicatie en geef je de VM van Java wel mee waar hij de native Antlr runtime library kan vinden via
code:
1
-Djava.library.path=...
indien nodig bij Antlr.

Ik heb verder geen specifieke kennis van Antlr maar dit zijn algemene problemen die het zouden kunnen zijn.
Al gevonden, het schijnt een BUG te zijn in de nieuwere versie, dus ben ik terug gegaan naar een eerdere versie van svnKit, nu werkt het wel! :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"