Hallo Allen,
Ik ben vandaag al de hele dag bezig om het voor me kaar te krijgen om in Java een automatische checkout te doen van een directory op svn. Helaas krijg ik het alsmaar niet voor elkaar en zie ik door de bomen het bos niet meer. Dit is mijn code:
Zoals je ziet gebruik ik de svnKit library. Maar krijg een java.lang.NoClassDefFoundError: org/antlr/runtime/RecognitionException
Ik ben vandaag al de hele dag bezig om het voor me kaar te krijgen om in Java een automatische checkout te doen van een directory op svn. Helaas krijg ik het alsmaar niet voor elkaar en zie ik door de bomen het bos niet meer. Dit is mijn code:
code:
1
2
3
4
5
| File dstPath = new File("c:/svnkit"); SVNURL url = SVNURL.parseURIEncoded("http://subversion/svn/directory/project/trunk/"); ISVNAuthenticationManager authManager = SVNWCUtil.createDefaultAuthenticationManager("USERNAME", "PASSWORD" ); SVNUpdateClient uc = new SVNUpdateClient(authManager , null); uc.doCheckout(url, dstPath, SVNRevision.UNDEFINED, SVNRevision.HEAD, SVNDepth.INFINITY, true); |
Zoals je ziet gebruik ik de svnKit library. Maar krijg een java.lang.NoClassDefFoundError: org/antlr/runtime/RecognitionException
[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 12-03-2012 14:41 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"