Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dedicated server wet kopen op afstand

Pagina: 1
Acties:

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik ben van plan een dedicated server te huren. Om wat gameservers te hosten en een aantal andere hobby praktijken.
Nu heb ik een oogje op een server die je per 6 maanden huurt.
Ik weet alleen niet of die server goed genoeg is voor hetgeen ik wil doen. Dus ik vraag mij af of ik die server kan uitproberen zonder er direct 6 maanden aan vast te zitten.
Nu weet ik dat dit voor diensten als een telefoon abonnement niet kan. Maar ik vind een server niet direct een dienst, maar het is zeken niet hetzelfde als een product wat je koopt en laat versturen.
Er staat niets over in de voorwaarden van de host, dus weet iemand of de wet kopen op afstand van toepassing is op de huur van dedicated servers.

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:58

Wimmel

Hello

Heb je de hoster al benaderd met deze vraag? Misschien kun je een proefperiode van bijvoorbeeld een maand bedingen, waarin je zonder opgaaf van reden van de overeenkomst af kunt zien.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik denk het niet aangezien je een dienst afneemt. Als je zoiets zakelijk doet, dan al helemaal niet.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pikoe schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:22:
Maar ik vind een server niet direct een dienst
Waarom niet?

Maar ipv te proberen met legalese gedraai ergens onderuit te kunnen komen, wat let je om met de hoster in overleg te gaan, en een proefperiode af te spreken? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ben me even verder gaan verdiepen, aangezien het een huur is en dus een dienst en de dienst moet beginnen voordat ik het kan testen heb ik geen recht meer op de wet koop op afstand.

De hoster een mailtje sturen lijkt me inderdaad wel een goede optie :)

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 14:32
Meeste hosters doen hier in mijn ervaring niet moeilijk over inderdaad.
Pagina: 1