Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Youtube Films

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet of ik vraag me stel onder het juiste categorie, zo niet alvast sorry dan.
Mijn vraag is is het illigaal om filmpjes op youtube te posten waar in staat hoe je iets cracken.

Bijvoorbeeld handleiding hoe ik een iphone kan jailbreaken of een handleiding hoe ik photoshop kan cracken.
Zo ja, hoe zit het dan met al die 1000+ video's op youtube over cracken/patchen etc etc etc

Ik heb namelijk nog nooit gehoord dat iemand is opgepakt wegens het posten van dat soort video's

Groetjes.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je filmpje zal verwijderd worden, je account waarschijnlijk geblokkeerd, het is uiteindelijk maar of er iemand is die een report doet en wat Google er mee gaat doen. Jailbreak is grijs gebied, zolang jij geen link naar bestanden plaatst, zal het minder ernstig zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Of het tegen de gebruiksvoorwaarden van YouTube is weet ik niet; vast wel. Het is echter wél tegen onze gebruiksvoorwaarden om cracken te bespreken, dus we gaan je niet helpen met deze kwestie. Ik zou zeggen: ga er vanuit dat het niet mag en plaats ze niet. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.