Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe prepaid smartphone. Met een prijs klasse tussen de 200eu minimum en een kleine 300eu.

gebruik voor:
- Whatsapp
- Games
- Handige apps
- Internet ( facebook, nu.nl etc )
- Mail
- Skype mogelijk

Zelf kwam ik uit bij de LG 970 : http://tweakers.net/price...g-optimus-p970-zwart.html
Mooi prijsje en ik denk dat hij aardige specs heeft.
Wat raden jullie mij aan en wat vinden jullie van de LG 970 ?

Ik wil niet te lang wachten met de aankoop. Ik las vandaag echter dat deze telefoon geen java ondersteund(ik zelf weet niet als dit echt het geval is ik zie het nergens staan).

Maar over deze java ondersteuning, is dit erg? Belemmert dit het gebruik van Apps? Wat zijn de grootste belemmeringen doordat java niet ondersteund wordt?

Bedankt alvast allemaal voor de reacties.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:15
Java ondersteuning? Als hij Android draait hoef je je niet druk te maken over javaondersteuning.

Mijn tips

pricewatch: LG Optimus 3D P920 Zwart
pricewatch: HTC Radar Grijs
pricewatch: Samsung Galaxy S Plus i9001 Wit
pricewatch: HTC One V Zwart (komt nog uit)
pricewatch: LG Optimus 2X Speed P990 Zwart

Verwijderd

Topicstarter
De telefoons die je aanraad gaan echt naar de grens van 300eu:
- LG Optimus 2X Speed P990 Zwart ( interressant )
- LG Optimus 3D P920 Zwart ( interressant )
- HTC One V Zwart ( wil het liefst niet te lang wachten )

Daarnaast de volgende vragen: ( ik heb zelf bijna geen verstand van de telefoons vandaar )

- Hoezo hoef ik mij niet druk te maken over Java ondersteuning bij Android ?

- En ook de vraag waarom je niet voor de LG p970 zou kiezen?

Ook las ik dit artikel : http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=6566
De LGp970 zou ik dus kunnen update naar 4.0 , is dit nodig en wat zijn de voordelen hiervan ?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 12:17 ]

• martijn10010
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-11 07:47
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:07:
De telefoons die je aanraad gaan echt naar de grens van 300eu:
- LG Optimus 2X Speed P990 Zwart ( interressant )
- LG Optimus 3D P920 Zwart ( interressant )
- HTC One V Zwart ( wil het liefst niet te lang wachten )

Daarnaast de volgende vragen: ( ik heb zelf bijna geen verstand van de telefoons vandaar )

- Hoezo hoef ik mij niet druk te maken over Java ondersteuning bij Android ?

- En ook de vraag waarom je niet voor de LG p970 zou kiezen?

Ook las ik dit artikel : http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=6566
De LGp970 zou ik dus kunnen update naar 4.0 , is dit nodig en wat zijn de voordelen hiervan ?
Ik zou sowieso zelf niet voor een LG gaan, omdat ik hier slechte ervaringen mee heb (ook de Optimus serie).
Verder zou je kunnen kijken naar de Samsung Galaxy Plus, HTC desire S en Sony Xperia U.

Verder kun je een lijstje van eisen opstellen zodat je je keuze beter kan maken.
Je kunt denken aan dingen als schermformaat, schermresolutie, camerakwaliteit (denk eraan, meer megapixels is niet altijd beter), accuduur, GPU, CPU enz

Verwijderd

Desire HD. Het beste toestel in deze prijsrange.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:48:
Desire HD. Het beste toestel in deze prijsrange.
De Desire HD is al oud aan het worden.
Ik zou nog even wachten op de Sony XPeria U die binnenkort in de winkels ligt. Voor een prijs van 250 euro krijg je een dualcore met een mooie resolutie. En ik vind hem er nog mooi uitzien ook :Y

• 418O2
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:07:
[...]

De Desire HD is al oud aan het worden.
Ik zou nog even wachten op de Sony XPeria U die binnenkort in de winkels ligt. Voor een prijs van 250 euro krijg je een dualcore met een mooie resolutie. En ik vind hem er nog mooi uitzien ook :Y
Inderdaad misschien wel de beste keus als je nog even kan wachten.

Verwijderd

Topicstarter
de HTC Desire spreekt mij iets minder aan persoonlijk, uiterlijk speelt hierin een rol.

Ik ben nu aan het over wegen de Samsung Galaxy S Plus i9001 Zwart te pakken.

http://tweakers.net/price...i9001-zwart.html#tab:info

Wat vinden jullie van deze telefoon, hij is te vergelijken met de LG -970.
Echter is de processor anders and de processorsnelheid 1.4 GHz.

Ook lijkt me dat deze accu beter is dan de accu van de LG p970.

Wat denken jullie hiervan?

Ik had alleen nog ook nog een vraag over het scherm, de LG heeft LED en de samsung Super Amoled, wat wil dit zeggen/ wat is beter ?

Graag reactie van jullie hierover dan wil ik denk ik de aankoop gaan doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 16:21 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:47

Cyphax

Moderator LNX
Ik ben op zich heel tevreden over mijn P970. Ja, LG is echt heel traag met updaten, maar ze doen het uiteindelijk wel. Die update naar 4.0 komt er vast wel, maar dat zal nog wel een paar maanden duren (als het nog een half jaar is zou het me meevallen). Verder is het niet zo'n vreselijk bijzondere telefoon maar ik zie er ook niet echt nadelen aan eerlijk gezegd. De selling points van dat ding zijn het ontzettend heldere scherm, en de zeer geringe dikte ('t is een hele dunne telefoon). Het formaat is voor mij ook dusdanig dat ie heel fijn in de hand ligt.

Saved by the buoyancy of citrus

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Zoals reeds eerder gezegd, wacht even op de nieuwe Sony telefoon.

Johann Sebastian Bach

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle adviezen. De sony is mij iets te klein (3.5 inch).

Ik denk dat de Samsung Galaxy S Plus i9001 Zwart het toch niet wordt, ik zie dat hij geen flitser heeft dat is toch wel minder..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 19:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas viel de Samsung Galaxy S Plus i9001, hij leek me perfect totdat ik zag dat hij geen flitser had. Echt stom dat zoveel samsung modelen geen flitser hebben...

Dus na een tijd weer verder te hebben gezocht viel mijn oog op deze 2 modellen:

- Samsung w-i8150 http://tweakers.net/price...i8150-zwart.html#tab:info
- Google Nexus S-i9023 http://tweakers.net/price...023-zwart.html#tab:prices (nu bij Staples Office 250eu aanbieding)

Ik ga morgen naar de winkel om te kijken hoe ze aanvoelen en de schermgrootte te bekijken. Ik weet niet zeker of 3.7 genoeg is. Echter vind ik 4 inch goed, dus moet even kijken hoe het uitvalt.

Wat vinden jullie van deze toestellen? en welke zouden jullie kiezen en waarom?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 20:53 ]

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 03:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Galaxy S Plus is een zeer goede telefoon, en dat flitser is niet eens nodig, ik heb er nooit last van op mijn eigen gewone galaxy s, ook zonder flitser.
Ik raad die aan en elke andere android smartphone. die samsung w zou ik op een tweede plek zetten

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 00:52
Ik zet de flitser meestal uit op mijn Galaxy S II. Zonder flits betere foto's.

• 418O2
Op mijn sgs was t lastig foto's maken zonder flitser. In de schemering of in een sfeervol verlichte kamer was er weinig van te maken.

Valt een tweedehands sensation niet binnen je budget?

Verwijderd

Topicstarter
Ja opzich staat sensation mij wel aan alleen zijn de prijzen vaak een stuk hoger en wil ik wel richting 4inch scherm, 3.7 gaat misschien nog net.

Een tweedehands zou een optie zijn ik heb hier alleen weinig ervaring mee en wil wel een goede telefoon kopen voor dit geld, geen afgetrapte/defecte of software gerelateerde problemen aan verbonden zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog eens gekeken en ben ook naar de winkel geweest.

De HTC Desire S trok mijn aandacht voor 250 euro.
Echter denk ik dat ik misschien maar beter tot 4 April kan wachten op de HTC One V.

De specs zijn redelijk vergelijkbaar, maar android 4.0 en misschien dat beter hardware toch wat beter zijn. Daarbij heb ik dan een nieuw toestel aangezien de HTC Desire redelijk gedateerd begint te worden.

Zouden jullie hetzelfde doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:12:
Ja opzich staat sensation mij wel aan alleen zijn de prijzen vaak een stuk hoger en wil ik wel richting 4inch scherm, 3.7 gaat misschien nog net.

Een tweedehands zou een optie zijn ik heb hier alleen weinig ervaring mee en wil wel een goede telefoon kopen voor dit geld, geen afgetrapte/defecte of software gerelateerde problemen aan verbonden zijn.
Vandaar dus de Desire HD, die qua specs weinig onder doet voor de Sensation en goedkoper is.
Pagina: 1