Ik heb 2 NAS drives van Conceptronic. Niets bijzonders, maar voor de backup van mijn foto's is het prima. In mijn eerste had ik meteen 2 2TB HDD's ingestopt en bij de 2e maar 1. Nu wilde ik daar dit weekend er een 2e bij stoppen, wat ook wel lukte, maar toen heb ik na het formatten van de nieuwe schijf per ongeluk op make raid 0 knop gedrukt. Je raad het al.. data van mijn 1ste schijf af! Nu heb ik de schijf er direct uit gehaald en aan mijn pc gehangen om er via file scavenger ,waar ik al eerder goede resultaten mee heb gehad, mijn verloren data terug te halen. En na heel wat uurtjes wachten zag ik heel veel bestanden terug komen, maar zonder file name. De bestanden hebben dan alleen wat nummers en dan een extensie. Met enorm veel muziek en tekenfilms erop is het geen doen om elk bestand te identificeren.
Is er iets wat ik nog kan doen? Ik heb meerdere recover programma's geprobeerd, maar helaas hetzelfde resultaat. Doe IK iets fout?
Is er iets wat ik nog kan doen? Ik heb meerdere recover programma's geprobeerd, maar helaas hetzelfde resultaat. Doe IK iets fout?