Het komt bij mij wel eens voor dat ik een reactie op iemands post aan het schrijven ben, maar dat die persoon zijn post aanpast. Vaak klopt mijn reactie dan niet meer, maar is de post evengoed geplaatst. Als ik daarna mijn post aan ga passen (twee reacties onder elkaar is natuurlijk niet de bedoeling) heb je kans dat die ander weer reageert en daardoor krijg je soms scheve discussies.
Als er een nieuwe post wordt toegevoegd komt er netjes in beeld "Er is 1 nieuw bericht geplaatst." Is het ook mogelijk om een bericht als "Er is 1 wijziging geplaatst." te tonen?
Dit kan w.m.b. gewoon een algemene melding zijn, en maakt mij eigenlijk niet uit welke reactie in dat topic is aangepast. Als er een melding in beeld verschijnt kan je zelf wel terugzoeken of je je reactie daarop moet aanpassen.
Als er een nieuwe post wordt toegevoegd komt er netjes in beeld "Er is 1 nieuw bericht geplaatst." Is het ook mogelijk om een bericht als "Er is 1 wijziging geplaatst." te tonen?
Dit kan w.m.b. gewoon een algemene melding zijn, en maakt mij eigenlijk niet uit welke reactie in dat topic is aangepast. Als er een melding in beeld verschijnt kan je zelf wel terugzoeken of je je reactie daarop moet aanpassen.
Speel ook Balls Connect en Repeat