Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-11 22:43
Voor de paar inhoudelijke reacties: bedankt allemaal! :)

Hartelijke groet,

Danacy

[ Voor 87% gewijzigd door Call of Duty op 23-03-2012 11:59 ]

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Is dit niet een beetje IT als doel zien, in plaats van als middel?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Eigenlijk is de vraag dus : We willen tablets, maar kan er iemand nog even een doel ervoor verzinnen?

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
Call of Duty schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:06:
- Ik heb ideeën en argumenten nodig waarom de student baat zal hebben bij een tablet. (Heb er al wel een paar maar in dit geval; hoe meer hoe beter)
- Sinds het schoolbestuur graag mee wil gaan in de rage; welke apps kunnen er nog verzonnen/gemaakt worden in een schoolomgeving?
- Welke tablet moeten we hebben? :D
1. Geef eens de ideeën die jij al hebt, anders wordt het dubbelop verzinnen
2. Reken/taal/whatever trainer
3. Hoeveel kan het kosten

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we eigen initiatief en inzet. Geef dus aub aan wat je bij elk punt zelf al verzonnen hebt. Het is niet de bedoeling dat je ons alles uit laat zoeken.

• Call of Duty
Excuses, mijn fout dat ik dit niet beter uitgewerkt heb. Zoals aangegeven in mijn post hadden we natuurlijk al wel ideeën, wilde inderdaad extra input hebben. Hieronder wat we in gedachten hebben:

- Studenten leren werken met het cloud-concept. (Bestanden op schoolservers, thuis te benaderen etc.)
- Studenten bekend maken met Android en/of tablets in het algemeen. Sommigen hebben nog nooit met een van de beide gewerkt maar moeten er wel beveiligingsmaatregelen voor gaan verzinnen. Dat is ook direct het grootste punt, we willen de studenten graag in contact brengen met de opkomende technologie nu het relatief nog nieuw is en ze direct met de voordelen en nadelen (beveiligingsrisco's) laten werken.

Samen met de start van het project zal een theorieles gegeven worden door een derde partij over de do's & don't met cloud gebaseerde systemen en mobiele hardware als smartphones en tablets.

Hierdoor zal IT inderdaad een beetje als doel gezien worden ook zeker wel als educatief middel.

De kosten van de tablet zal onder de €300 moeten blijven. Ik heb zelf al enkele modellen bekeken en ik kom vaak op het merk Archos uit maar geen type specifiek. Wat zijn jullie ideeën hierover? Zijn andere merken beter in dit prijssegment?

Is dit voldoende informatie voor iedereen? Wil niet het gevoel geven dat ik me er makkelijk vanaf probeer te maken en waardeer zeer alle tips, ideeën en/of opmerkingen.

Indien ja; ideeën anyone? :)

Alvast bedankt nogmaals

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Call of Duty schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:41:
- Studenten leren werken met het cloud-concept. (Bestanden op schoolservers, thuis te benaderen etc.)
Je hebt in de gaten dat je een gi-gantische beveiligingsverantwoordelijkheid op je neemt als je alle bestanden van alle studenten op je eigen cloud op gaat slaan? Dat kan nog wel eens heel wat meer gaan kosten dan alle tablets bij elkaar...
- Studenten bekend maken met Android en/of tablets in het algemeen. Sommigen hebben nog nooit met een van de beide gewerkt maar moeten er wel beveiligingsmaatregelen voor gaan verzinnen. Dat is ook direct het grootste punt, we willen de studenten graag in contact brengen met de opkomende technologie nu het relatief nog nieuw is en ze direct met de voordelen en nadelen (beveiligingsrisco's) laten werken.
Hoe heeft het werken met een product te maken met de beveiliging er van? Ik werk dagelijks onder Windows, maar heb geen idee hoe de beveiliging werkt. Daarin wordt toch gewoon les gegeven? Niet zeggen dat het praktisch is om te werken op het systeem waarin je onderwezen wordt, want dan heb je per student 3 tablets nodig. En in de toekomst misschien nog wel meer.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Call of Duty schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:41:
Excuses, mijn fout dat ik dit niet beter uitgewerkt heb. Zoals aangegeven in mijn post hadden we natuurlijk al wel ideeën, wilde inderdaad extra input hebben. Hieronder wat we in gedachten hebben:

Samen met de start van het project zal een theorieles gegeven worden door een derde partij over de do's & don't met cloud gebaseerde systemen en mobiele hardware als smartphones en tablets.

Hierdoor zal IT inderdaad een beetje als doel gezien worden ook zeker wel als educatief middel.

De kosten van de tablet zal onder de €300 moeten blijven. Ik heb zelf al enkele modellen bekeken en ik kom vaak op het merk Archos uit maar geen type specifiek. Wat zijn jullie ideeën hierover? Zijn andere merken beter in dit prijssegment?

Is dit voldoende informatie voor iedereen? Wil niet het gevoel geven dat ik me er makkelijk vanaf probeer te maken en waardeer zeer alle tips, ideeën en/of opmerkingen.

Indien ja; ideeën anyone? :)

Alvast bedankt nogmaals
Kwa tablet zou ik zeker even kijken naar de Kindle Fire van Amazon

Last.fm | Code Talks

• Call of Duty
@Obiter dictum: Laat ik voor de duidelijkheid even aangeven dat het project sowieso gaat plaatsvinden en ik alleen tips nodig heb. Dat de beveiliging een groot risico gaat vormen is een bewust punt maar daarnaast ook een van de redenen waarom het project gaat plaatsvinden. Bedankt voor de input wel want het is zeker waar. Naast dit punt, heb je misschien ook ideeën voor interactie of een tablet-tip?

@Afvalzak, bedankt voor de link. Dat is zeker een interessante tablet.

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:17
@Afvalzak, bedankt voor de link. Dat is zeker een interessante tablet.
Ik heb geen idee wat voor school jou school is en ook niet wat jullie met de tablets willen. Als studenten er leerboeken op moeten/mogen gaan lezen, lijkt me het 4:3 formaat ietsje beter. Ook voor het browsen vind ik dat formaat handiger. Archos 80G9 bijvoorbeeld.

• Call of Duty
Archos 80G9 heb ik veel goede dingen over gelezen, ook nog betaalbaar. Bedankt voor de reactie.
Pagina: 1