zoek een goedkopere webhost, wie heeft advies?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik draai, als docent vo, een hobby-hulp-site voor het vak natuurkunde.
Momenteel is deze gehost bij xs4all, waar ik zo'n 28 euri /maand betaal (dat is incl. kosten voor domeinnaam).
Ik heb geen klagen over de kwaliteit bij xs4all, moet echter een beetje op de kleintjes gaan letten.
Wie kan me een advies geven waar ik goedkoper terecht kan, met voldoende kwaliteit.
Ik zoek zo ongeveer: 1000 MB schuifruimte, 50-100 GB data/maand, min 15 gelijktijdige inloggers aankunnen zonder dat het stroop wordt. Redelijk snel. Er staan ook applets en video's op de site.

Wie kan me advies geven, liefst op grond van eigen ervaringen.
Alvast dank,
Frans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik zat zelf bij Antagonist, maar da's maximaal 60GB en shared hosting, wel voor € 30 per jaar . Bij Strato kan je voor minder dan € 13 per maand een VPS hebben, 1TB trafic, 30GB HDD, 2GB RAM. Redt je prima, lijkt me. Op zo'n server draaide ik een wordpress site die 5000 hits per dag had.

Wat dacht je overigens van een google ads op elke pagina? En de video's via youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
https://www.transip.nl/vps/prijzen-en-bestellen/
Keuze uit 7 unix smaken..

Ik gebruik transip alleen voor domein registratie, maar ik ben er heel tevreden over en support is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluffyxdonut
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-08 22:32
Versio? Zelf goede ervaringen mee. Hier en daar wat downtime maar niets wat te slecht is. Je krijgt 7,5 GB schijfruimte en 100GB dataverkeer voor € 2,25 per maand exclusief BTW (doe gewoon alsof je wilt bestellen en dan krijg je vanzelf de totaalprijs voor je kiezen). Ik weet niet hoe ze presteren met veel gebruikers (nooit veel gebruikers gehad op wat ik daar hostte), maar anders zou je natuurlijk altijd nog naar een VPS van hun kunnen kijken, wat alsnog goedkoper is dan wat je nu betaalt.

Disclaimer: Affiliate links.

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Ik ben zelf ook erg tevreden over Antagonist. Goede en snelle service, goedkoop en ben nog geen onaangekondigde downtime tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:34

EXX

EXtended eXchange

Hen al jaren een website + domain in gebruik via Neostrada. Nooit gedoe gehad en op e-mails reageren ze vrij snel.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36

Eagle Creek

Breathing security

Bij XS4ALL houden maar dan je privedomein gebruik (= gratis), en een losse domeinnaam gebruik die doorverwijst naar XS4ALL?

Domein bij TransIP is 7,50 per jaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Eagle Creek op 12-03-2012 13:12 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag eens om advies op Sitedeals.nl, daar kun je ook leuke offertes krijgen.
Pagina: 1