Toon posts:

Geluids "vertraging".

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb sinds kort een vervelend geluid probleem. Ik weet niet wanneer het precies is ontstaan maar ik heb wel net een nieuwe computer
Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen dus gebruik ik een voorbeeld.
Ik doe online examentrainingen voor autotheorie, er word een vraag gesteld.

Bijvoorbeeld: "Wie heeft er hier voorrang?"
Maar het enige wat ik hoor door mijn speakers is: "-eeft er hier voorrang?"

Het lijkt dus alsof het geluid pas na een halve seconden of seconden aan gaat.
Ook als ik bijvoorbeeld een skype bericht krijg, krijg ik het gewoon niet te horen omdat het geluid te kort duurt.

Heeft iemand een idee hoe dit valt op te lossen?
Alvast Bedankt.

Gr,

Bennet

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Laatste drivers geïnstalleerd? Gebruik onboard of externe geluidskaart? Nee? welk MB heb je? zo ja: welke geluidskaart heb je?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:52

FeaR

In GoT we trust

En hoe is alles aangesloten? Digitaal of analoog?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het kan zijn dat de geluidskaart zichzelf uitschakeld, of de weergever(luidsprekers of versterker oid).
Probeer eens op de achtergrond een zacht muziekje te draaien, dan zou je alles moeten kunnen verstaan. Kan je iig je autotheorie gaan halen.

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

Topicstarter
Def_P schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:15:
Het kan zijn dat de geluidskaart zichzelf uitschakeld, of de weergever(luidsprekers of versterker oid).
Probeer eens op de achtergrond een zacht muziekje te draaien, dan zou je alles moeten kunnen verstaan. Kan je iig je autotheorie gaan halen.
Weet je ook hoe ik daar achter kan komen?
Het klopt van de achtergrond muziek, als er al geluid bezig is doet het wel gewoon goed.

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-02 03:22
Dan is het in ieder geval erg waarschijnlijk dat de geluidskaart wordt uitgeschakeld als deze niet gebruikt wordt. Misschien dat er een oplossing is te vinden bij de geavanceerde instellingen van het Energiebeheer.

Verwijderd

Topicstarter
Daam schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:10:
Dan is het in ieder geval erg waarschijnlijk dat de geluidskaart wordt uitgeschakeld als deze niet gebruikt wordt. Misschien dat er een oplossing is te vinden bij de geavanceerde instellingen van het Energiebeheer.
Bedankt voor het advies! Dit heeft mijn probleem opgelost.
Pagina: 1