[Laptoptas] Gebruikerservaringen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayertjez
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 13:33
Op internet zijn er duizdend en één tassen te vinden voor je laptop. Van rugzakken naar messenger bags ect. Maar welke zijn nu echt praktisch? Welke hebben net dat "oh dat is handig" vakje of indeling? Of ben je misschien helemaal niet tevreden met je tas laat het weten!

Misschien is het ook wel leuk op een paar screens te plaatsen over hoe je tas is ingepakt zodat we daar een goed beeld van kunnen krijgen. Want als de tas gevuld is met dagelijkse dingen kun je zien hoe praktisch deze is.

Zelf ben ik namelijk op zoek naar een goede tas voor een laptop die ik voor school wil gebruiken. Ik zal deze tas minimaal 4 dagen per week nodig hebben. De laptop die ik aan ga schaffen zal niet groter worden dan 14". In deze tas gaan dus elke dag een broodtrommel, pen & papier mee, oplaadkabels, misschien een extra 2,5" harde schijfje en de rest spreekt voor zich.

Zelf heb ik al naar een paar tassen lopen kijken van het merk Targus Rugzakken. Is het nu handig om je tas van voor en achter open te kunnen doen waarbij je zo`n flap krijgt?

Als jullie ervaringen, tips, ideeën en foto`s hebben laat het weten/zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Ik heb nu deze;
pricewatch: HP 17,3" backpack

Ik had voorheen een messenger type tas en en daar had ik over het algemeen een ruimte tekort , ik kon net aan mn laptop +adapter en wat te drinken mee nemen.
Dit heb ik 1 jaar volgehouden totdat ik merkte dat de band aan het aan het scheuren bij de ophang punten.
Ik heb dus direct daarna een normale rugzak gehaald die er niet te lomp uit zag maar ook nog genoeg ruimte had.
Het enige nadeel van een rugzak is wel dat hij iets onhandiger qua vervoer vanwege zijn grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Ik gebruik voor dagelijks gebruik en voor alles wat ik mee wil sjouwen deze rugtas van Dakine:

Afbeeldingslocatie: http://static.zoovy.com/img/zephyrsports/W960-H720-Bffffff/luggage/dakine/dakine_campus_lg_backpack_hombre6.jpg

Hier past makkelijk een 17 inch laptop in en dan heb je nog zat ruimte voor de overige spullen. (De laptop heeft binnenin de rugzak een apart vak)
Misschien ook nog leuk om te vermelden is dat het voorste opbergvakje een "koelvakje" is. Ik berg daar redelijk vaak een blikje drinken in op, en die is 2 uur later nog steeds koud.

Gekocht bij een beter tassenhandel voor (als ik het goed heb) rond de 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:34

psyy138

blackbulls.nl

ik he gewoon een eastpack tas daar pas makkelijk een 15 inch in en je kan nog alle andere vakken gebruiken voor de rest :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:55

eagle00789

Est. November 2005

Dit is mijn laptoptas: http://www.bol.com/nl/p/c...errer=ADVNLGSH00201300099
Caselogic
Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/5/1/0/7/1003004011667015.jpg
[lol-mode=on]Mag ik trouwens vraen wat een latop is?[/lol-mode=off]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:07

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik gebruik nu het laatste jaar enkel een laptop sleeve icm een normale JanSport rugtas. Werkt voor mij ook goed. En minder opvallend.
(helemaal minder opvallend dan de TU/e laptop rugzak)

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:03

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik gebruik een HP tas die bij mijn Elitebook kwam, ding is van het werk dus weet ook niet welk type precies, maar het is een schoudertasmodel. De laptop en voeding passen er prima in, maar als je ook je lunch en een appel mee wilt nemen is het proppen geblazen.

Het 'voorvak' bied wel enige ruimte maar waar ze bij HP aan voorbij zijn gegaan is dat de adapter van de laptop zo idioot groot is, dat hij uitsteekt in dat voorvak (hij vormt een bolling in het voorvak, zeg maar).

kortom; prima stevige tas, goede ritsen, comfortabele draagband maar weinig ruimte voor meer dan laptop, adapter en wat papieren.

Dit is 'm;
Afbeeldingslocatie: http://product-images.www8-hp.com/digmedialib/prodimg/lowres/c02230009.png

[ Voor 8% gewijzigd door Pixeltje op 12-03-2012 13:15 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zit te denken aan een Samsonite Protect 15.6 inch.
De Hockenheim serie heb ik gehad, met 840 denier nylon, die overleeft een regenbui wel.
Pas geleden heb ik de ICT 2 Office Case Plus gehad (met achtervak) alleen ik vond het voorvak veel te slap, bovendien slechts 600 denier dik.

Ik wil echt dikke stof hebben, en een rugzak vind ik niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Titelfix: paar onnodige spaties verwijderd en een p toegevoegd.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb een tijd met een normale laptoptas rondgelopen, en ik moet zeggen dat het een verademing is om dat ding in een rugzak te kunnen doen. Zo'n normale tas bungelt toch altijd tegen je been of tegen je zij aan, hoe je hem ook draagt. Zit meestal nog wel wat in ook, dus 90% kans irritatiegarantie. 100% als je adapter een vervelende vorm heeft ;)

Bovendien: met een rugzak kun je als het moet zonder problemen een flinke sprint trekken (trein halen :P ) en je slingert hem ook net iets makkelijker in een hoek als je thuis of op de zaak aankomt :Y)

Ik heb zelf een laptoprugzak van Targus en daar past mijn 15" Dell perfect in. Ruimte genoeg voor extra accesoires, maar niet teveel voor een hoop papier - iets wat je in een normale laptoptas nog wel eens teveel me wilt zeulen. Bijgevolg wordt je dus gedwongen wat lichtgewichter te reizen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:10
Ik heb The Belly van crumpler.

Afbeeldingslocatie: http://www.comparestoreprices.co.uk/images/cr/crumpler-belly-backpack-large-olive.jpg

Ooit gehad tijdens mijn afstuderen, maar ik gebruik hem nu 3 jaar later gewoon voor mijn werk. Erg comfortabel om te dragen. Kan er net mee door wat betreft representatief zijn ;)

Laptop gedeelte zit apart met een rits aan de rug zijde.

[ Voor 8% gewijzigd door Terror op 12-03-2012 21:31 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-09 12:53
Maak al een paar jaar gebruik van een Swissgear tas.

Afbeeldingslocatie: http://www.legitreviews.com/images/reviews/523/Swiss_Gear_Pegasus.jpg

Bevalt nog steeds goed en heeft genoeg ruimte voor 17' laptop+adapter en paar schooolboeken, ruimte over.
Ow, en levenslange* garantie.

*zegt men!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 22:37
Heb deze inmiddels een jaar of 2/3, ben er toch wel zeer tevreden over. Meen dat het de Targus XL is.

Afbeeldingslocatie: http://www.kantoorshopper.nl/shop/computer-drives-accessoires/computertassen-hoezen/targus-laptoptas-xl-backpack/2213431.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door marti-n op 12-03-2012 22:44 ]

Pagina: 1