Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hotmail deels in het Chinees

Pagina: 1
Acties:

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 16:40
Mijn hotmail is een tijd geleden gehackt geweest en dit is naar mijn weten allemaal opgelost.
Echter worden delen van berichten soms in het chinees vertaald wat absoluut niet mijn bedoeling is.
Bovenstaand gebeurt in Google Chrome, bij het openen in Internet explorer loopt hotmail vast.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want het wordt erg irritant!

Heb automatisch vertalen al uitgezet en google chrome opnieuw geinstalleerd.

UPDATE

Het ligt niet aan chrome ook op mijn samsung galaxy s2 zet hij dingen in het chinees.

• jeffreytigch
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:15
Dat klinkt alsof het in de instellingen in hotmail ligt; hacker begreep er niks van en zette de auto translate-functie aan in Hotmail zelf. Nu ben ik niet erg bekend met Hotmail, maar ik denk dat je probleem is opgelost als je in de landinstellingen van Hotmail kijkt.

• MrN
Ja maar ik kom er niet uit..

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Onder je naam rechts heb je naast het blauwe vraagteken opties staan. Als je die aanklikt is de onderste meer opties.
Als dat allemaal ook in het chinees is moet je de 5de link van boven aan de rechterkant klikken dat zijn de talen die je kunt kiezen.
Ik heb hem zelf in het chinees en terug gezet en de instellingen zitten op dezelfde plaats. Het kopje erboven is chinees maar eindigt met hotmail dan de derde link daarvan.
Talen zie je duidelijk dan het knopje links eronder is opslaan.

[ Voor 32% gewijzigd door siren op 12-03-2012 14:17 ]

• MrN
Zover was ik al maar dat is het niet, het zijn echt delen van een bericht die opeens chinees worden.
Of een andere taal ik weet het niet, het is echt heel apart!