Onderdelen voor laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevada
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-06 22:51
Mijn laptop start niet meer op omdat het niet oplaadt. Het ligt of aan de accu of aan de adapter. Ik ga eerst testen of het inderdaad aan de adapter ligt, zo niet dan is het de accu. Maar waar kopen jullie meestal onderdelen voor een laptop? Ik heb een aantal winkels gevonden op google maar vindt ze niet allemaal betrouwbaar uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Replacedirect.nl (niet erg goedkoop, wel snelle levering en garantie op 'imitatie-merken' accu's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ebay.COM

Heb laatst nog de accu van m'n zusjes laptop vervangen. Prijs zeer goed (20 euro ofzo) en de capaciteit (nagemeten) klopte bijna exact.

Adapter die bij mycom ~50 euro moest kosten heb ik op ebay voor 7 euro gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ik snap dat je niet graag je geld overmaakt naar een onbekende partij waarin je geen vertrouwen hebt. Ik zou je eigenlijk gewoon willen aanraden om bij zo'n partij niet te bestellen. Lees even Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie door om tips te zien hoe je je kansen kunt vergroten om met een betrouwbare partij te handelen. Ik doe dit topic op slot omdat je wel heel erg op je mede forum gebruikers leunt om je te helpen zonder dat je daarbij toont wat je zelf hebt gedaan. Succes met je speurtocht.

Dit topic is gesloten.