Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dure telefoons met prepay

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Meestal als je een telefoon met prepaid-spul koopt, krijg je het geheel, met beltegoed, een stuk goedkoper dan de adviesprijs

Nou is er alleen (bijna alleen) prepaid voor die goedkope dingen, niet voor de wat duurdere telefoons zoals de Siemens S40, Nokia 8210 en 8850.

Is dat niet te krijgen? Weet iemand iets?

Het is natuurlijk mogelijk de telefoon gewoon los te kopen, en een los prepaid-pakket erbij (iZi Go ofzo), maar dan betaal je f80 meer dan de adviesprijs ipv minder

Weet iemand iets? Zijn er niet winkels met prepaid dure telefoons?

Ik wil best wel eenmalig flink wat dokken, maar liever niet vast zitten aan een lang abonnement.

(als dit al s besproken is, sluit dan dit topic gelijk en geef een link naar die andere. Ikzelf kon echt niet vinden)

Verwijderd

Q, developed by Telfort, heeft de Nokia 6210 voor f 699,- gulden. Je moet zelf maar even kijken op www.Qspace.nl.

Verder weet ik dat Hi PrePay de Nokia 8210 heeft, maar die kost f 1199,- gulden geloof ik... maar daar weet ik verder niet zoveel van (en wil het liever ook niet, 'k werk bij Q :)).

Succes met je keuze en/of het verder zoeken.

• wicher|IA
je werkt voor de reclame-afdeling van Q zie ik :)

maar misschien is een Siemens S40 voor f329 met dutchtone 180 (f45/maand) wel aantrekkelijker

maar bedankt voor je info

f1200 wordt wel ERG veel, maar misschien kan ik f700 nog wel opbrengen... 6210 schijnt wel erg goed te zijn

Verwijderd

Ik werk i.d.d. op de marketing-afdeling van Q. Maar nogmaals, ik schrijf dit in m'n vrije tijd en privé. Ik geef alleen maar aan dat ik weet dat die er zijn - ik geef immers ook iets aan van een andere aanbieder. Wil hier geen reclame maken ofzo, althans, dat is niet mij bedoeling geweest.

Ik heb zelf een Nokia 6210 en ik vind 't het beste toestel dat ik ooit gehad heb, qua Nokia's. Ik heb ook een Siemens SL45 en ja, die vind ik een tikkie leuker :) Maar de Nokia 6210 komt absoluut op de tweede plek. Prima toestel, zit alles op en aan wat ik nodig heb (vooral de 500 SMS'jes die je kunt bewaren én de 500 namen die je op kunt slaan met lange namen (geen minima van 12 of 16 karakters) vind ik een voordeel, maar er zijn meerdere toestellen die dat kunnen.

• wicher|IA
Op zaterdag 24 maart 2001 16:25 schreef Sebastard het volgende:
Ik werk i.d.d. op de marketing-afdeling van Q. Maar nogmaals, ik schrijf dit in m'n vrije tijd en privé. Ik geef alleen maar aan dat ik weet dat die er zijn - ik geef immers ook iets aan van een andere aanbieder. Wil hier geen reclame maken ofzo, althans, dat is niet mij bedoeling geweest.
Zo erg bedoelde ik het niet, twas meer dat EN je icon EN je ondertitel EN je signature in Q-stijl zijn, vond ik grappig, en ik dacht dus dat je wel voor de reclame-afdeling zou werken (een schoonmaker doet zoiets minder snel)
Het was ok, omdat je het er ook bij zette, en je ook een alternatief gaf

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 17:06

qless

...vraag maar...

Op zaterdag 24 maart 2001 16:25 schreef Sebastard het volgende:
.. (vooral de 500 SMS'jes die je kunt bewaren én de 500 namen die je op kunt slaan met lange namen (geen minima van 12 of 16 karakters) ..
500 namen/nummers klopt wel...maar bij mij is maximaal 165 smsjes! (dus denk 150 toestel en 15 sim, ik het sim kaart die al 200 nummers aankan)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
als je eenmalig iets wil dokken dan kan je ook bv een 8850 los kopen en dan ergens een gratis abbo aanvragen
dan betaal je voor de 8850 wel iets meer maar dan heb je wel alles in een keer betaald.
geen langlopende kosten

"If u do something do it with style, or do it at all."

• wicher|IA
gratis abo?
misschien ben ik niet genoeg into de mobiele shit.

Het gaat mij erom, ik wil WEL een dure telefoon, maar wil niet zo veel betalen.
Bij goedkope telefoons kun je korting krijgen als je ze direct samen met prepaid-pakket koopt, kan dat ook ergens met dure?

edit:
[quote]
ik wil WEL een dure telefoon, maar wil niet zo veel betalen.
[/quote]

is inderdaad beetje dubbel
maar je snapt wel wat ik bedoel:
ik wil wel een leipe telefoon die niet iedere 10-jarige heeft, maar probeer niet te veel te betalen

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Het gaat mij erom, ik wil WEL een dure telefoon, maar wil niet zo veel betalen.
LOL >:)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

/me heeft zijn Ericsson T28S gewoon los gekocht, en het ouwe prepaid kaartje erin gedaan :).

Verwijderd

Op zaterdag 24 maart 2001 17:05 schreef qless het volgende:
500 namen/nummers klopt wel...maar bij mij is maximaal 165 smsjes! (dus denk 150 toestel en 15 sim)
Je hebt gelijk! Ik dacht dat het 500 berichtjes waren, maar da's niet zo... Sorry.

• Mastermind
  • Laatst online: 19-11 19:37
Deze heb ik, hij is superklein en ziet er zeer lux uit! :)

Klik hier om op de Samsung site de telefoon te zien
Losse prijs f799,-

Echter, in combinatie met Hi Prepay kost die fl 399,- en krijg je er 50 piek beltegoed bij! 8-)
Bestel hem hier bij Phonehouse. Kies bij "Ik wil een prepaid telefoon van het volgende merk:" het merk Samsung.

Verwijderd

Oh, die had Ben vorig jaar september voor f 169,- piek... Kon het niet laten er twee te halen :)

• Mastermind
  • Laatst online: 19-11 19:37
Op maandag 26 maart 2001 13:46 schreef Sebastard het volgende:
Oh, die had Ben vorig jaar september voor f 169,- piek... Kon het niet laten er twee te halen :)
Dat meen niet? Met abonnement of prepay kaart?

Verwijderd

Ik zou maar opschieten want binnenkort zijn die kortingen afgelopen.Aangezien de markt verzadigd raakt en de ontwikkeling van de gemiddelde omzet per abonnee terugloopt kunnen telco's hun kortingen nauwlijks terugverdienen.In frankrijk zijn de kortingen al afgeschaft en ook in duitsland (vodafone) heeft de afschaffing zijn intrede gedaan.
Binnenkort dus ook in Nederland!!

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 18:47 schreef Mastermind het volgende:
Dat meen niet? Met abonnement of prepay kaart?
Prepaid.

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 21:46 schreef che het volgende:
Ik zou maar opschieten want binnenkort zijn die kortingen afgelopen.Aangezien de markt verzadigd raakt en de ontwikkeling van de gemiddelde omzet per abonnee terugloopt kunnen telco's hun kortingen nauwlijks terugverdienen.In frankrijk zijn de kortingen al afgeschaft en ook in duitsland (vodafone) heeft de afschaffing zijn intrede gedaan. Binnenkort dus ook in Nederland!!
Joh, dit roep ik al duizend jaar in topic's die gaan over het unlocken... maar niemand luistert naar me.

Maargoed, zelf weten, we komen er met z'n allen vanzelf wel achter en worden telefoons weer gewoon onbetaalbaar.

Verwijderd

Ik denk dat het zo halverwege mei gaat gebeuren .Ik ga, voor die tijd, dus nog gauw eentje kopen.

Verwijderd

/me is blij dat hij z'n foon al heeft :)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ff een rekensommetje:

6210 met Q prepaid: 699 piek. Verder dan nog wat xtra belkosten in een jaar, dus ik denk dat je het eerste jaar op 850 piek uitkomt (en dan bel je nog niet veel)

Punt 2:
6210 met Libertel 60 (zoals ik): telefoon kost 450 piek, abo 35 piek in de maand, geen aansluitkosten en een uur gratis bellen per maand. Dat maakt samen 870 piek in het eerste jaar.

Da's dus 20 tientjes duurder en bovendien kan je langer bellen, en heb je geen gezijk met opwaarderen en je hebt geen simlock op je foon.

Moraal van het verhaal:
als je een duur toestel wilt (en blijkbaar ook kunt betalen), is een abo vrijwel altijd goedkoper (want er zijn nog wel goedkopere abo's dan wat ik heb).

Of ben je soms nog geen 18? >:)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Dat is inderdaad een groot probleem als je nog geen 18 bent(kun je dan geen abbo afsluiten??)Maar wat denk je van de BKR mannen!!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op woensdag 28 maart 2001 12:40 schreef che het volgende:
Dat is inderdaad een groot probleem als je nog geen 18 bent(kun je dan geen abbo afsluiten??)Maar wat denk je van de BKR mannen!!
Als je onder de 18 bent, kan je ook een abo krijgen, als je ouders maar toestemming geven.
Wat het BKR betreft: heb je zulke betaalproblemen dan?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Pagina: 1