WD My passport formate

Pagina: 1
Acties:

• Hansolo776
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-12-2025
ik wil graag mijn WD My passport gaan formateren alleen als ik hem in m'n computer doe dan gebeurt er niks.
ook staat hij niet bij Disk Management.

Hij is niet kapot want ik heb er ook een van msi en als ik die erin doe dan gebeurt er ook niks.

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:08

Grvy

Bot

En wat heb je zelf al gedaan om dit op te lossen? Het is hier geen webwereld..

Dit is een account.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:27

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Hansolo776, GoT is geen helpdesk. Bovendien kun je zelf ook wel begrijpen dat je veel te weinig informatie geeft om enige hulp te kunnen bieden.

• Hansolo776
wat wil je dan weten?

[ Voor 4% gewijzigd door Hansolo776 op 11-03-2012 10:21 ]

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:06
Of 'ie wel in Device Manager komt te staan, om te beginnen. Of als dat niet het geval is, of je het wel voor elkaar krijgt op een andere USB- poort. Het zou kunnen zijn dat de USB- poort die je probeert kapot is, om niet aangesloten, of uitgeschakeld in het BIOS. Werken andere apparaten wel op die poort?

Mocht dat nog niet helpen, zou je even een LiveCD kunnen proberen, om een OS- probleem uit te sluiten.

En dat zijn zo even wat zaken die je zelf ook had kunnen bedenken. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Hansolo776
hij staat wel bij device manager, alleen staat hij dan onder Disk drives.

en op andere computers doet hij het ook niet.

• Hansolo776
yay het is gelukt :D blijkbaar stond er een filter of iets verkeerd en die moest ik dus even veranderen
Pagina: 1