Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450264

Topicstarter
Hoi allemaal,

Het volgende is het geval.
Vanochtend werkte mijn iphone 3gs (niet gejailbreaked, wel ge-unlocked, iOs 5) het nog normaal.
De hele dag de deur uit geweest en de telefoon niet gebruikt. Ik kom aan het eind van de middag thuis en ontvang berichten via wifi. Ik kan deze lezen (whatsapp) en reageer. Vervolgens zie ik in whatsapp een uitroepteken staan dat de berichtjes niet verstuurd zijn en ik verstuur ze nogmaals.
Vervolgens wil ik wordfeud openen en de app opent en sluit onmiddellijk weer. Hierna is dit ook het geval in whatsapp en alle andere gedownloade apps. De standaard apps werken wel nog allemaal.
Ik ontvang ook nog steeds meldingen dat ik berichten ontvang, alleen kan ik whatsapp niet openen.
Heb de telefoon een paar keer ge-reset, maar dat werkte niet.
Gezocht op internet en het enige wat ik tegenkwam was dat hij het na een half uur tot een uur weer deed bij mensen die iets soortgelijks hadden.
Na 3 uur deed hij het nog steeds niet.
Toen van iOS 5.0.1 (geloof ik) geupdate naar iOS 5.1 en dat ging goed.
Maar nog steeds hetzelfde probleem.
Synchroniseren met iTunes deed hij ook niet.
Dus ik dacht, 'ik zet hem terug naar fabrieksinstellingen, en vervolgens synchroniseer ik hem', omdat ik dat gisteren nog gedaan had.
Teruggezet naar fabrieksinstellingen, geen probleem.
Ik koppel hem aan iTunes, en wil de backup terugzetten, iTunes herkent de iphone ook nog, maar weer krijg ik de melding:
De iPhone van Bladzwaard kan niet worden gesynchroniseerd, omdat de synchronisatiesessie niet kan worden gestart
Dus ik dacht, als het vanuit iTunes niet werkt, start ik de synchronisatie vanuit de iPhone, zelfde melding (in iTunes, dus er is wel communicatie tussen de iPhone en iTunes).

Iemand hier een idee hoe ik dit op kan lossen?

Oplossing: Niet gevonden, alles opnieuw geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeantje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:07
Probeer de iPhone is in Recovery mode te restoren, en probeer het dan eens opnieuw.