Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Film1 op glasvezel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Facebook pagina gemaakt om de providers over te halen Film1 op glasvezel aan te bieden.
Je vind de pagina op http://www.facebook.com/Film1OpGlasvezel
Vind ik leuks en reacties op de pagina worden zeer op prijs gesteld!

Misschien kunnen we met zijn allen de providers overtuigen!

Verwijderd

Film 1 zit al op de glasvezel bij Caiway. www.caiwayglasvezel.nl

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11 23:36
Waarom zou je dat willen? het enigste wat ze uitzenden is een hoop oude troep.
Daarnaast denk niet dat liberty media de eigenaar van o.a. UPC daar mee akkoord gaat.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Film1 is prima op glasvezel te verkrijgen. Alleen niet bij alle aanbieders.

Glashartmedia heeft geen overeenkomst met Film1, maar zoals genoemd heeft bv Caiway gewoon Film1 op z'n glasvezelverbindingen. Daarnaast leveren ook sommige kabelaars glasvezel (oa Cai Harderwijk en Kabelmedia Brabant-Gelderland) FttH, incl mogelijkheden tot Film1.
Tevens zijn er gebieden waar naast Glashartmedia ook andere operators actief zijn (oa in Ermelo, waar XSyou ook Film1 aanbied)

Ik vind de topictitle dan ook niet correct, ik gok dat TS bedoeld 'Film1 op GlashartMedia'.

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:44
Heb je je lid gemaakt om een beetje reclame te maken voor je Facebook meuk? 8)7

Als je glasvezel provider geen Film1 levert, dan is het eerste en minimale wat je kan doen is zelf contact opnemen met je provider. Daar wordt beslist wat wel en wat niet gebeurd.
Een kansloze Facebookpagina zal je niet verder helpen.

Verwijderd

Verkrijgbaarheid van Film1 Sport1 op glasvezel is minimaal. XSyou levert slechts op 1 plek en Caiway levert ook niet op Reggefiber en ik vermoed dat de TS het dus over Glashart Media heeft.

Misschien eerst is handig om duidelijk te maken over welke aanbieders je hebt?
Pagina: 1