Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Zojuist kwam hier de melding dat Android Market Google Play is. Prima, dus ik druk op accept/continue en zie net te laat dat ik het vinkje heb laten staan bij de optie dat Google berichten naar mijn e-mail mag sturen voor commerciele doeleinden.

Weet iemand hoe ik die optie weer uit kan zetten of ongedaan kan maken? Heb al zitten zoeken op internet, maar dit specifieke punt uit de berg van alle andere resultaten filteren lijkt wel onmogelijk :-(

De dank is groot!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:40
Bij iedere mail die je ontvangt omdat je op een mailing list staat zal ergens een linkje in moeten staan.
Wil je deze mail niet meer ontvangen klik dan hier, dus even wachten tot je een mailtje krijgt en daar je afmelden.

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 08:03
Undertaker2 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:00:
Zojuist kwam hier de melding dat Android Market Google Play is. Prima, dus ik druk op accept/continue en zie net te laat dat ik het vinkje heb laten staan bij de optie dat Google berichten naar mijn e-mail mag sturen voor commerciele doeleinden.

Weet iemand hoe ik die optie weer uit kan zetten of ongedaan kan maken? Heb al zitten zoeken op internet, maar dit specifieke punt uit de berg van alle andere resultaten filteren lijkt wel onmogelijk :-(

De dank is groot!
Je kunt bij Settings en dan Applicaties de Cache en applicatiedata van de Play store verwijderen. Als je daarna opnieuw de Play store opent krijg je nogmaals of je akkoord wilt gaan met de voorwaarden en kun je alsnog het vinkje uitzetten.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Gelukt!

Vielen dank!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec