Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hardware apparaat reconnect/disconnect continue

Pagina: 1
Acties:

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 07:32
Sinds een paar maanden heb ik het probleem dat ik soms een half uur lang steeds het hardware connect/disconnect geluidje van windows hoor. Dit is soms een paar weken elke dag en zo weer een tijd niet.

Nu ben ik via logs eens uit gaan zoeken of ik wat kon vinden, maar ik kan geen lijst vinden met geconnecte/gedisconnecte apparaten.

Nu heb ik ook geprobeerd apparaatbeheer open te laten staan, maar die refreshed gewoon bij een connect/disconnect en dan kan ik niet zien wat er nou bijkwam of afging.

Ik kan natuurlijk een voor een alles afkoppelen, maar volgens mij moet het gewoon mogelijk zijn dit ergens terug te vinden? Heb al gegoogeld maar wordt steeds verwezen naar de log files..

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Verwijderd

Ik zou het na moeten kijken maar niet alles wordt automatisch gelogd, voor sommige dingen moet je bepaalde logging aanzetten.

Je kunt ook een extern stukje software gebruiken zoals bijv
USBDeview of USBLogView van NirSoft
http://www.nirsoft.net/utils/index.html#system_utils

Zeer waarschijnlijk heb je ergens een draadbreukje of een slechte connector, dat verklaard het connecten/disconnecten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 21:10 ]

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 07:32
Het gekke is echter dat mijn pc ook redelijk onstabiel wordt tentijde van het disconnecte/connecten.

Vandaar dat ik misschien dacht dat het iets anders als een usb device is.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Maximilian
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 17:38

Maximilian

You've been Maxxed...

Nou... ik dacht ff dat ik gek werd maar dat heb ik ook af en toe...

Nu moet ik zeggen dat als ik mijn apple keyboard er uit haal (waar ook een USB hub in zit) dat het probleem dan ineens over is...

Misschien iets om te proberen?