Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 17:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Topicstarter
Ben bezig met het opzetten/testen van hyper-v in Vmware workstation 8. Dit om hyper-v wat beter onder de knie te kirjgen.

Heb via een post http://www.veeam.com/blog...-esxi-5.html#comment-9086 de hyper-v roll werkend gekregen in een VM.
Alleen wat het probleem nou is dat de virtuele machines in hyper-v niet willen opstarten krijg deze error ” could not initialize. (Virtual machine ID )”.

Iemand toevallig ervaring op dit punt ? Heb alle devices al van de hyperv vm afgehaald en krijg nog steeds dezelfde error. Zag ergens dat ik promiscius mode moest enablen maar weet niet waar dit te doen in workstaion 8.

Systeem:
Amd FX8150
gigabyte 990FX ud5
16gb gskill geheugen
enz enz

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Uit je eigen link:
I’d also heard that ESXi 5 running on Intel Nehalem or Intel Core i7 was going to allow nested hypervisors to also contain running, nested 64bit virtual machines.
Denk dat jouw AMD Bulldozer cpu icm VMware Workstation op een of andere manier niet goed alle benodigde cpu-features voor Hyper-V virtualisatie doorgeeft aan de virtuele Hyper-V server.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 17:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Topicstarter
Hij heeft Amd-v zou moeten werken.
http://www.howtogeek.com/...address-translation-slat/

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:11

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > WSS

Tijd voor een nieuwe sig..

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

caanova1984 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:53:
Hij heeft Amd-v zou moeten werken.
Ik weet wat SLAT is en dat zowel AMD als Intel cpu's dit ondersteunen. De door TS aangehaalde link heeft echter expliciet over enkel Intel cpu's, vandaar mijn opmerking even. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B