Beste Tweakers,
Sinds vanmiddag werkt ineens VS2010 niet meer als ik taken wil doen in het registery
Wanneer ik de volgende code run
Dan krijg ik dit terug:
Ik werk op een Windows 8 consumer preview versie maar dat mag het probleem denk niet zijn.
Ik heb Google al afgezocht en daar zie ik veel dingen over het registery maar niks heeft tot nu toe geholpen. (dit topic bijvoorbeeld: MSDN: Vista WPFApplication "Requested registry access is not allowed")
Wie kan mij uit dit rot probleem helpen ?
Sinds vanmiddag werkt ineens VS2010 niet meer als ik taken wil doen in het registery
Wanneer ik de volgende code run
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Dim regKey As RegistryKey Try regKey = Registry.LocalMachine.OpenSubKey("SOFTWARE", True) regKey.CreateSubKey("MyAppnamer") regKey.Close() Catch ex As Exception MsgBox(ex.Message) End Try |
Dan krijg ik dit terug:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| --------------------------- WindowsApplication1 --------------------------- Requested registry access is not allowed. --------------------------- OK --------------------------- |
Ik werk op een Windows 8 consumer preview versie maar dat mag het probleem denk niet zijn.
Ik heb Google al afgezocht en daar zie ik veel dingen over het registery maar niks heeft tot nu toe geholpen. (dit topic bijvoorbeeld: MSDN: Vista WPFApplication "Requested registry access is not allowed")
Wie kan mij uit dit rot probleem helpen ?
^ Post is hierboven!