Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afspraakdatum bij aanpassen snelheid internet?

Pagina: 1
Acties:

• Sandervans
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:49
Omdat KPN een tijdje terug hun internetsnelheden heeft aangepast wil ik nu van 16mb naar 40mb. Naar ingelogd te hebben op MijnKPN en de optie om mijn snelheid aan te passen heb gekozen wordt er gevraagd naar een afspraakdatum. Nu is mijn vraag wat dat inhoud. Is dat de datum waarop KPN ermee aan de slag gaat of zo?

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Wat zei KPN precies toen je deze vraag aan hun klantenservice stelde?

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:14
EDIT schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:32:
Wat zei KPN precies toen je deze vraag aan hun klantenservice stelde?
Misschien ga je van ADSL naar VDSL ?
Dan moet er fysiek wat werk gebeuren

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja. Ze moeten je van lijnkaart wisselen in de centrale, dat vereist een monteur en maakt dat je zolang die bezig is zonder internet zit. Die monteur komt niet bij jou thuis overigens, maar moet wel ingepland worden. Bovendien moeten ze zorgen dat ze voor die tijd een nieuw modem bij je afgeleverd hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 10-03-2012 22:35 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
SmoothTweaker schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:34:
[...]

Misschien ga je van ADSL naar VDSL ?
Dan moet er fysiek wat werk gebeuren
Klopt helemaal, maar ik neem toch aan dat je eerst even de klantenservice belt voor je je vraag zo op het forum neerzet? ;)

Verwijderd

EDIT schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:36:
[...]

Klopt helemaal, maar ik neem toch aan dat je eerst even de klantenservice belt voor je je vraag zo op het forum neerzet? ;)
Wel vreemd dat KPN niet op haar site heeft staan wat ze bedoelen met afspraakdatum.

Als de klantenservice €0,10 per minuut kost, dan zou ik de vraag ook gaan stellen op een forum, in plaats van 30 minuten aan de lijn te moeten hangen.

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Ik denk meer dat je dit soort reacties krijgt omdat je een forum als helpdesk gebruikt. Maar ja, je antwoord heb je al. ;)
Pagina: 1