Toon posts:

help me met videokaart :) aub

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, dit is een vraag die jullie waarschijnlijk al vele malen gezien hebben.. maar ik ben nie tzo thuis in videokaarten en omdat ik weet dat hier een hele zooi aan experts zitten vraag ik het hier
Ik wil dus binnekort een nieuwe pc kopen met ook een videokaart (niet zo vreemd denk ik ) ik wil wel lekker kunnen gamen maar geen 1600,- willen uitgeven. Ik zit nu dus te twijfelen tussen de ASUS v7700 agp geforce II deluxe 64 mb, die ik voor 1095,- kan krijgen. en dan heb ik ook nog de Gainward geforce II gts type 400 65 mb die ik voor 799,- kan krijgen. er zit hier dus zeker wel een prijs verschil in. Wat is de beste keus?

Verwijderd

Bij die asus krijg je aantal dingen erbij. Denk aan video in en uit en geloof ik ook zo'n 3d bril. Erg leuk allemaal als je het ook gaat gebruiken.

Denk je dat niet te gaan doen koop dan lekker de gainward (die ook gewoon 64mb heeft btw) kan verder precies hetzelfde.

Die asus is trouwens 140 gulden goedkoper te krijgen en die gainward 70 gulden.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 maart 2001 16:10 schreef SuB het volgende:
Die asus is trouwens 140 gulden goedkoper te krijgen en die gainward 70 gulden.
Ja maar ik ben niet zon hardware kenner en laat hem inelkaar zetten door Graficall..

enne ik gebruik idd die bril niet en die video out/in is ook geen must have

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Meer dan 1000 piek voor de Asus v7700 Deluxe? Sjezus wat een afzetterij. Dat ding kan je voor ergens in de 700 gulden op de kop tikken als je ff op T.net bij pricewatch kijkt.
En zo'n kompjoetertje in elkaar zetten is echt niet zo moeilijk hoor. D'r zitten altijd goede handleidingen bij, en de meeste dingen spreken ook voor zichzelf. En als je er dan nog niet uitkomt, vraag dan ff iemand die er wel veel ervaring mee heeft om je te helpen. D'r zijn genoeg van dat soort mensen op deze bol van modder. Er is toch vast wel eentje in je kennissenkring?

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Oh sorry, ik had niet gelezen dat je de 64 mb versie bedoelde. Die's wel ietsje duurder, maar 1049 piek blijft erg duur.

Verwijderd

Topicstarter
hm de 32 mb versie is 609 waar ik hem vandaan wou halen.. maarre wat is dan wél een goede en leuke videokaart zonder alteveel extra shit voor zon prijsje van max 1050,-? wel 64 mb natuurlijk maar dat is dat met dat soort bedragen sowieso denk ik

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

ATi Radeon 64 Mb Vivo (dus ook video in en uit) heeft ook ongeveer dezelfde prestaties als eeen Geforce2 (3Dmark 2001 ietsje meer zelfs) en heeft behoorlijk volwassen drivers inmiddels. Als deze kaart identiek is aan de asus 7700 maar dan 550 piek kost, waarom overweeg je deze kaart dan niet?

Kijk maar rond, radeon-users zijn happy users. (Femme heeft een radeon, HlpDsK en ikke ook :))

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

De 32 mb versie loopt maar iets langzamer dan de 64 mb versie. In het gamen zul je er niks van merken.
Er loopt hier een 13 delig topic van de radeon en zijn problemen.
Lijkt me niet zo'n goede keuze als je niet zoveel van videokaarten weet.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Topicstarter
ok, dus de 3 eerder genoemde kaarten raden jullie dus niet echt aan.. welke is nog meer een optie :D

Verwijderd

Topicstarter
enne de Asus V7700 Geforce-2 GTS Pure 64 mb ??

Verwijderd

dat is bull outlaw volgens mij gaat het allang niet meer over de radeon. Vergeet ook niet hoeveel topics er al zijn geweest over de geforce via en amd, dat weerhoudt niemand hier om toch zoiets te kopen.
Pagina: 1