amd of intel

Pagina: 1
Acties:

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ik "moet" binnenkort een nieuwe pc aanschaffen (pc prive project :) ) en nu twijfel ik tussen een athlon 600 op een asus k7v of een p3 550e op een asus p3v4x of aopen ax6bc pro. De prijs is ongeveer gelijk (althans bij de door het werk uitverkoren winkel). Welke kan ik het beste kopen? Die p3-550e (hopelijk @825) draait die het best op dat asus bord (via chipset) of kan ik (voor het overklokken) beter bij de bx chipset blijven? En heeft het athlon mobo nog problemen met de geforce?

bvd

mzzl

Verwijderd

Het is een zeer persoonlijke afweging, ik heb gekozen voor de slot1 550ECoppermine met MSI6163Pro lopend op 800MHz, met 256Kb cache on-die 0.18micron techniek zelfde snelheid als CPU, FSB loopt nu op 145MHz.(BX-chipset)

Laat de Athlon ervaringen nu maar komen...

Verwijderd

ik heb ook een p3e 550 op 721 mhz Abit boordje ben uiterst tevreden mee.

Trouwens de laaste maand dat ik voor mijn 'PC prive' pc moet betalen :) heb onderhand bijna alle onderdelen al vervangen maar goed.

• bjorn
  • Niet online
Thanx voor de snelle reactie!

die 145 Mhz fsb op dat bx bordje, levert dat geen problemen op (agp/pci te hoog geklokt)? En zal die 4x agp, die de asus p3v4x ondersteund de moeite waard om geen bx chipset te nemen?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Bjorn, het is belngrijk om te weten wat je ermee gaat doen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• bjorn
  • Niet online
idd, vergeten te vermelden ;)
Voornamelijkl zal ik um gaan gebruiken voor gamez :) en webdesign.
Pagina: 1