Een kennis van mij (2 manszaak) gebruikt voor zijn bedrijfsvoering een programma waarvoor hij diverse zaken moet uitprinten op kettingpapier. Hiervoor gebruiken ze een Star NL 10 uit de jaren '80 icm een pc met windows xp. Ze hebben voor en ander programma up moeten graden naar een andere pc met windows 7 64 bit, maar ze krijgen de printer op dit systeem niet werkend. Ik kan ook echter geen drivers of wat dan ook vinden om het werkend te krijgen. Ik lees wel meerdere berichten om een driver van een Epson lx 80 te gebruiken, maar daar kom ik zelf, na een aantal pogingen, niet zo ver mee.
Het gaat voor hen om een redelijk kritisch administratief bedrijfsproces, dus vandaar dat ik het ook hier probeer.
Heeft hier iemand ideeen die ik wellicht kan proberen?
Edit, blijkbaar compleet met de verkeerde zoektermen gezocht....hen nu een lead naar een driver... straks even proberen. Sorry voor t topic, maar zoals ik zei, een redelijk kritisch bedrijfsproces...
Het gaat voor hen om een redelijk kritisch administratief bedrijfsproces, dus vandaar dat ik het ook hier probeer.
Heeft hier iemand ideeen die ik wellicht kan proberen?
Edit, blijkbaar compleet met de verkeerde zoektermen gezocht....hen nu een lead naar een driver... straks even proberen. Sorry voor t topic, maar zoals ik zei, een redelijk kritisch bedrijfsproces...
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-03-2012 18:06 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.