Toon posts:

Soundblaster 5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg met geen mogelijkheid dolby digital uit deze geluidskaart geperst. Alleen maar dolby surround en als ik dan de speaker test uitvoer komt al het geluid uit mijn linker front box. Volgens mij kan ik ook geen DD krijgen want er zit geen SPDIF out op dat ding, wel een digitale uitgang maar het leuke is dat er op deze uitgang een andere connector zit (voor links en rechts signaal) dan de digitale ingang op mijn DD versterker (coaxiaal in, dus 1 signaal!!)
Ik heb dus wel een DD versterker en speciaal deze geluidskaart gekocht omdat ik dvd's af zou kunnen spelen met digitaal geluid. Doe ik iets fout of ben ik gewoon genaaid (dat er bijv. alleen DD op de duurdere versie van de 5.1 zit?)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Mijn tip:

UTFS

Verwijderd

Topicstarter
En wat houdt UTFS in?!?

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04-2025
UTFS = Use The Fucking Search

Bij mij werkt DD na wat gekloot prima (alleen niet in Win2k omdat het in Win2k pas na SP2 support wordt)

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Verwijderd

Kunnen we niet gewoon de mededeling UTFS ergens op alle pagina's opnemen... dan kan dennisdotcom ophouden met posten.

Verwijderd

Topicstarter
Het zou fijn zijn als iemand ook zegt wat hij precies heeft gedaan om het op te lossen want ik heb me al rot gezocht (zowel op dit forum als op internet) maar kon er niets over vinden vandaar dat ik deze vraag heb gepost.

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Als je een DD versterker hebt, zit daar toch al een AC3 decoder in? Waarom gebruik je dan de SBLive 5.1 en niet de SBLive?

This can no longer be ignored.

Pagina: 1