Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk een ouder gemist gesprek nummer terug te vinden.
het lijkt erop dat er maar in totaal 30 gesprekken gelogd worden.
Is er een mogelijkheid oudere terug te vinden?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Fsck, iemand die nog een K750i gebruikt. Damn, da's lang geleden. De mijne is in 2004 ter ziele gegaan...
Maar even uit mijn grijze geheugen: nee, de log met gesprekken wordt overschreven. In die tijd hadden mobieltjes nog niet zoveel intern geheugen als nu namelijk, dus meer opslaan was duur en daarnaast onlogisch.
Sorry to spoil your day :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-11 21:34

kevin33

Welkom in Utopia.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:35:
Is het mogelijk een ouder gemist gesprek nummer terug te vinden.
het lijkt erop dat er maar in totaal 30 gesprekken gelogd worden.
Is er een mogelijkheid oudere terug te vinden?
Je zou de SE pc suite kunnen installeren, volgens mij kan die dat uitlezen.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:27
The Eagle schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:41:
Fsck, iemand die nog een K750i gebruikt. Damn, da's lang geleden. De mijne is in 2004 ter ziele gegaan...
Maar even uit mijn grijze geheugen: nee, de log met gesprekken wordt overschreven. In die tijd hadden mobieltjes nog niet zoveel intern geheugen als nu namelijk, dus meer opslaan was duur en daarnaast onlogisch.
Sorry to spoil your day :)
dat is knap..
The Sony Ericsson K750, introduced in June 2005

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:25

Quad

Doof

Sony Ericsson K750i, geweldig mooi telefoontje, leuke foto's en zag er ook leuk uit:).

Maar hoe je de gemiste gesprekken kan opvragen, volgens mij is dat niet mogenlijk omdat het interne geheugen erg beperkt is.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd