na een dagje tweakers zag ik een advertentie langs komen in de V&A
Beschrijving
Hi allen,
Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een bureau inelkaar kan zetten met de computer er in verwerkt. Beetje ala l3p d3sk, maar dan zonder de fancy lampjes en doorzichtigheden.
Minimale bureau oppervlak 60 diep en 200 breed. Hardware die er in word verwerkt is een simpel AM3 boardje, midpower gpu, 2 hdd's. scherm hangt er met hdmi/dvi aan(plat tegen de muur) en tobo + muis is draadloos. Qua stilte 22dba of minder. (hardware & bureaublad is verder al beschikbaar).
Wat dus nog gemaakt moet worden is:
* USB Aansluitingen & aan/uitknop in het bureaublad verwerkt
* Sleuf voor slot-in drive
* Alles onder het bureaublad waar dus de pc in komt te zitten
contact op genomen wat tekeningen gemaakt.
nu aan het echte werk begonnen.
de kast gaat gemaakt worden uit mdf, de hoogte word 11cm. wat betekend dat de video kaart op een andere manier gemonteerd moet worden met een verlengstuk.
op de fiets naar de bouwmarkt een plaat mdf gehaald, toen begonnen met bouwen. alleen vergeten de eerste fotos te maken

de voeding uit de waldcase geleend voor de afmetingen

moederbord er eens naast gelegd zo dat je kan zien met hoeveel ruimte ik kan spelen.

voedings gat gedremeld met een ijzer doorslijp schijfje (gehele garage blank
)

toen er een bovenkant op gemaakt (of de onderkant) zoals hij nu ligt wordt hij onder het bureau gemonteerd

de klep, waar je als je goed kijkt de getekende gaten al zien voor de 120mm fans

snel weer een nieuwe update
Beschrijving
Hi allen,
Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een bureau inelkaar kan zetten met de computer er in verwerkt. Beetje ala l3p d3sk, maar dan zonder de fancy lampjes en doorzichtigheden.
Minimale bureau oppervlak 60 diep en 200 breed. Hardware die er in word verwerkt is een simpel AM3 boardje, midpower gpu, 2 hdd's. scherm hangt er met hdmi/dvi aan(plat tegen de muur) en tobo + muis is draadloos. Qua stilte 22dba of minder. (hardware & bureaublad is verder al beschikbaar).
Wat dus nog gemaakt moet worden is:
* USB Aansluitingen & aan/uitknop in het bureaublad verwerkt
* Sleuf voor slot-in drive
* Alles onder het bureaublad waar dus de pc in komt te zitten
contact op genomen wat tekeningen gemaakt.
nu aan het echte werk begonnen.
de kast gaat gemaakt worden uit mdf, de hoogte word 11cm. wat betekend dat de video kaart op een andere manier gemonteerd moet worden met een verlengstuk.
op de fiets naar de bouwmarkt een plaat mdf gehaald, toen begonnen met bouwen. alleen vergeten de eerste fotos te maken

de voeding uit de waldcase geleend voor de afmetingen

moederbord er eens naast gelegd zo dat je kan zien met hoeveel ruimte ik kan spelen.

voedings gat gedremeld met een ijzer doorslijp schijfje (gehele garage blank

toen er een bovenkant op gemaakt (of de onderkant) zoals hij nu ligt wordt hij onder het bureau gemonteerd

de klep, waar je als je goed kijkt de getekende gaten al zien voor de 120mm fans

snel weer een nieuwe update
If water polo was easy, it would be called football