Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its.rAlphie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2024

its.rAlphie

still present.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-21dM7QItS9I/T1ndaHOXFhI/AAAAAAAAAyg/uePVE-I4w5U/s800/IMG_20120309_112808.jpg

Omdat beelden zoveel meer zeggen dan woorden, een foto van mijn beeldscherm nadat deze komt uit de slaapstand (hibernate). De videokaart is een uit 2008 afkomstige Sapphire ATI Radeon HD 3870; de driver momenteel een Catalyste 12.1, maar dit gebeurde reeds al onder de laatste 11.-versies. Geen idee wat er aan de hand is, maar het beeld is dan nogal onleesbaar, doch wel bedienbaar. Resoluties wisselen helpt dan niet, een restart uiteraad wel, maar dat is niet praktisch. Nu blijkt dat wisselen van liggend naar staand wel hielp, en weer terug natuurlijk, maar deze hele wisseltruc hoort natuurlijk niet en is ook niet handig. Wie weet wat er bij mij aan de hand is en beter nog, wie weet de oplossing voor mijn probleem met behoud van kwaliteit?

'No matter where you go, there you are' --- Details over mijn compu's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:34

Nox

Noxiuz

Hier ook gehad, had al een WTF momentje. Ook een 3870 (Asus 512M/GDDR4)

Na een keer was het weg overigens :) Even rebooten en klaar. Maar dat was ook de eerste keer dat hij in slaapstand kwam. Daarna gebruikte ik nooit meer de slaapstand overigens.

Bij mij zag het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RCUnGFuQtAtDHENPqMH8seog/medium.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Nox op 09-03-2012 14:29 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadsn0w
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-12-2020
Heb zelf ook een 3870 kaart, maar dan van club3d. (Club3d 512M/GDDR4 OC edition).

De problemen ook gehad in de 12.1 driver. Na update naar 12.2 volgens site, 12.3 volgens de software zijn de problemen bij mij opgelost :) .