[windows 7] kan niet meer inloggen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:45
Mijn wachtwoord is verlopen en nu moet ik een nieuw wachtwoord kiezen, maar als ik dit doe krijg ik onderstaande melding.

kan geen configuratiegegevens bij de domeincontroller lezen omdat de computer niet beschikbaar is of omdat de toegang is geweigerd.

nu kom ik dus niet meer in mijn computer en ik weet niet wat ik nu kan doen om dit op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vertel eens meer over de situatie. Zit de computer in een domein? beheer je zelf dat domein?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
computer is voor thuisgebruik en zit in een domein dat ik beheer. er is 1 gebruiker me admin rechten en meer niet.

ik heb geen ingewikkelde constructie, gewoon een standaard windows 7 installatie en het enige wat ik heb gedaan is een domein toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waarschijnlijk staan er wel fouten in je Event Viewer, bekijk deze eens?

Edit: dan moet je wel kunnen inloggen idd :P
D4NG3R schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:36:
Heeft de PC geen lokaal admin acc dan? Deze kan je bereiken door zoiets in te typen als inlognaam:

*pcnaam*/*adminnaam*
Een lokaal account zou idd beschikbaar moeten zijn.

[ Voor 79% gewijzigd door Gunner op 09-03-2012 09:37 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:21

D4NG3R

kiwi

:)

Heeft de PC geen lokaal admin acc dan? Deze kan je bereiken door zoiets in te typen als inlognaam:

*pcnaam*/*adminnaam*

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
voor zover ik weet is er echt maar 1 gebruiker, maar zelfs als er een lokale gebruiker is dan weet ik de computernaam niet. heb nooit de moeite genomen om hier een logische naam voor te kiezen.

zou het mogelijk zij om dit probleem op te lossen door windows te herstellen met de cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Als je er door komt kan je wachtwoord wijzigen door start --> uitvoeren --> control userpasswords2
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_BwgeKqbhcJ0/StDkLyNufCI/AAAAAAAAAPk/k76xvpBBJek/image%5B3%5D.png
En dan
Op account klikken waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen
Klik

Via CMD kan dit ook dan is het volgens mij net (je naam)* en dan kan je wachtwoord wijzigen
Google

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Nivida_intel schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:48:
Als je er door komt kan je wachtwoord wijzigen door start --> uitvoeren --> control userpasswords2
[afbeelding]
En dan
Op account klikken waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen
Klik

Via CMD kan dit ook dan is het volgens mij net (je naam)* en dan kan je wachtwoord wijzigen
Google
dit ken ik en heb ik gebruikt om mijn wachtwoord te onthouden. alleen heb ik daarna mijn wachtwoord veranderd (moest van windows net zoals nu). maar daar kom ik dus niet.

ik hoop echt nie da ik windws opnieuw moet insalleren ben ik weer dagen bezig om mijn harde schijven te synchroniseren.

edit: heb mijn internet kabel uit de pc gehaald en waar hij eerst moest nadenken voordat hij met de fout kwam krijg ik hem nu gelijk, misschien betekend dit iets.

[ Voor 6% gewijzigd door thriller op 09-03-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Kan je het eens proberen via safe-mode??? En dan zo via CMD uit te voeren???

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:44
Kijk hier eens ; Klik

Download je een live-cd, start je op en kan je de bende resetten.
Heb ik ook gebruikt, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
cmd werkt niet, dan moet ik ook eerst inloggen.

de livecd werkt ook niet, mijn toetsenbord wordt uitgeschakeld en ik kan niets doen.

maar ik heb blijkbaar een gast account waar ik op kan inloggen.

ik ga is kijken wat ik nu kan doen. ik ben iig ingelogt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=37823121,noline] maar zelfs als er een lokale gebruiker is dan weet ik de computernaam niet. heb nooit de moeite genomen om hier een logische naam voor te kiezen.
Computernaam krijg je te zien als je in het aanmeld scherm klikt op "how do I log on to another domain".

Als je in een domein zit wat jij beheerd, maak je een nieuwe user aan met de juiste rechten om op je pc in te loggen, zodat je het 1 en ander kan rechtzetten/aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Het is gelukt bedankt voor jullie hulp.

Oplossing was om in te loggen met het gast account en vervolgens in loggen met het admin account. Toen kon ik opeens wel het wachtwoord wijzigen.
Pagina: 1