OC-Shop

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022
Wanneer kunnen we nu eindelijk eens ons geld kwijt, heb een dezer dagen mn waterkoeling binnen ;) , en wil deze middels een dikke (of dunne) peltier gaan koelen, maar ik kan nog steeds nix bestellen bij jullie.
Ik weet dat jullie heeeeeel hard je best doen, maar het wachten is zo zwaar.
Ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denk, dus maak ons tweakersvolk is happy en begin nu eens met het daadwerkelijk verkopen van oc supplies.

ps. geen kritiek oid, maar wil graag verder :)

Verwijderd

Ja ik begrijp jullie allemaal heel goed!.
We zijn inderdaad druk bezig. Het samenwerkingsverband met Herman alias www.waterkoeling.nl begint steeds meer structurele vormen aan te nemen. Hetgeen simpel betekent dat jullie 'tweakers' hier de vruchten van zullen plukken.
De site verloopt eindelijk voorspoedig, hadden wat problemen met het implenteren van het CGI-script, maar het is gelukkig verholpen. Eind mei moeten we in de lucht zijn, we kunnen waarschijnlijk wel bepaalde produkten al eerder leveren.

Greetinz

Newt

Verwijderd

OC-Shop is een fantastisch idee, alles wat je nodig hebt om lekker te OC'en in het eigen Nederland!

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 18:42

Rozz

I'm an Apogian!!

OC-Shop...

Vergeet niet de kleine dingetjes..zoals

Zilver/Koper pasta voor tussen de CPU/HS

Greetz Rozz

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:30
Hmmmmmm, ik weet niet of ik hiervoor bij OC-shop of Herman zelf moet zijn, maar:

Als ik iets via Herman's bestelformulier bestel, wordt het dan door jullie opgepakt? Of besteld Herman eerst iets bij jullie waarna hij het naar mij opstuurt?

Ik wil namelijk ook wel graag zo'n newbie (no offense) waterkoeling set, want ik heb twee linkerhanden, maar ik ben nog wat huiverig om dat formuliertje naar Herman op te sturen. Misschien kan iemand me over de streep helpen. Het gaat toch over een hoop geld.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Als jullie eerder kunnen leveren, kunnen jullie ook vast eerder wat prijzen posten (golden Orbs etc.)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Als je het formulier naar mij toe stuurt, handel ik het hele zaakje af. Stuur je het naar OC-Shop, dan sturen die het naar mij en handel ik het hele zaakje af.

Andersom kan je bij mij ook Delta fans bestellen, ik mail het gewoon door naar Jeroen (Newt) en die handelt het af.

Mail me anders even.

Verwijderd

Ik kan jullie wel een kleine opsomming geven wat we tussen de 20ste en 30ste mei zullen aanbeiden;

Alpha heatsinks (FC-PAL, 3125s ben bezig met mini- alpha voor videokaart)

Delta Producten (fans en powersupply's)

Golden Orb (slot 1 en s370)

Arcitic Circle (PII/III en K7)

Thermal Grease en Epxy harsen

Peltier elementen (Melcor)

Coldplates (Aluminium of koper)

Gehele Supermicro producten (kasten, moederborden, voedingen etc)

Addtronics kasten

Er zal continue uitgebreid worden. Ik ben met verschillende fabrieken in o.a. Verwegistan in vergaand overleg.

p.s. Golden Orb komen op 64,- incl. btw

Greetinz

Newt

• A3-D
  • Laatst online: 07-09 08:09
Maar het wordt nu toch langzamerhand wel tijd dat jullie gaan starten hoor! ;)
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat wanneer het lint doorgeknipt gaat worden van de virtuele shop, jullie snel door de voorraden heen zullen zijn met als gevolg weer wachten op nieuwe leveringen...

Ik hoop dat jullie voorraad groot genoeg is want als ik alle reakties op het forum lees gaat straks half Nederland bij jullie bestellen ;)
Goeie handel voor jullie natuurlijk, maar mensen hebben nu eenmaal een hekel aan wachten...denk maar eens aan die kl*t* kassa's bij de supermarkt op zaterdagochtend ;) ;) ;) ;)

"In naam van Oranje, doe open die poort!" ;)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Budi, wordt mede waterkoel-tweaker. Met twee linkerhanden krijg je het senfu-setje nog op de goeie plek aan het koelen. Dat weet ik zeker omdat het Herman ook gelukt is. >:) Probeer het eerst eens zonder radiateur. Als je geen Peltiers hebt (en dat neem ik aan) en je neemt een water-resevoir met een redelijke inhoud moet dat goed gaan werken. Uitbreiden kan altijd nog. En lees op het net nog wat reviews en ervaringen van andere mensen.(links oa te vinden op www.waterkoeling.nl )
Succes, Frits

]

• budi
  • Laatst online: 15:30
Ik kreeg alleen nèt een mailtje van Herman dat deze Senfu setjes helaas niet meer leverbaar zijn..... :'(

Ik was wel van plan zo'n ding te nemen en gewoon eerst te testen op mijn K6.... Als dan alles goed gaat kan ik altijd nog de waterkoeling 'promoveren' naar mijn K7 :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• php
  • Niet online

php

Ik ben bezig met een ander merk. Ik zeg er nog niet teveel van, maar het zal de moeite van het wachten waard zijn. Bovendien komt deze set met "een kleine verrassing"

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022
Kijk verrassingen, daar hou ik nou van, kan je niet een tipje van de sluier oplichten ;)

• A3-D
Hè jaaaaa...ik ben ook errugh nieuwsgierig!! ;) ;) ;) ;)
Hoi, hoi, hoi..verrassingen, daar ben ik juist zo dol op. Misschien dat ik ook maar eens iemand moet verrassen.. ;) ;) ;) Herman misschien?

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• php
  • Niet online

php

Ik heb al een tipje opgelicht. Denk er maar goed over na. Zodra alles wat concreter is, vind je op mijn site meer informatie, tot die tijd mag je raden. Verwacht geen info tot minimaal volgende week.

Verwijderd

Verrassing is kikkerpomp¿
nee serieus. Ik vindt dat watercoolen zwaar interressant maar ik denk dat ik dan maar een helemaal eigen setje inelkaar bouw(een uitdaging). Ideeen zat alleen geld om ze tot uitvoer te brengen tja. Nou ja dat komt nog wel een keer.

ThaVinnY

• php
  • Niet online

php

Nee, geen kikkerpomp. Het is iets waar best veel mensen baat bij zullen hebben. Wacht maar even af, heb net doorgekregen dat de boel over enkele dagen in Canada zal zijn. Zodra het daar is, maak ik het hier bekend, aangezien ik dan ook een levertijd kan noemen.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 08:46

admiral866

The King Personality Disorder

als iemand het als eerste raad, mag die dan het geheim voor niks krijgen ?

dus niets betalen, :)

Verwijderd

www.waterkoeling.nl en www.oc-shop.nl = Area 51.nl

Greetinz

Newt

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
we leen beetje duur he 3125S F175,- incl. btw

je kan hem bij www.coldcpu.com voor 110,- krijgen met verzendkosten eroverheen. 130,- heb ik zelf ook gedaan. is een goede koeler. als hij niet bevalt stuur je hem weer terug. ben je weer 20,- kwijt maar zoveel meer betaal je niet hoor als je iets binnen nederland wil versturen.

Verwijderd

Bij coldcpu worden de default YS-Tech fans gebruikt met een CFM van 27.
Bij ons zijn dit 2 Delta's met een CFM van 38 vandaar (dit zijn de top-fans in de 60*60*25mm uitvoering; er is simpelweg geen andere fan met die afmetingen en specs in de wereld te vinden). Dus neut duurder.

Greetinz

Newt

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ok, maar dat zou ik er dan zeker wel ff bijzetten!

Verwijderd

Getallenbrei??? boven staat toch echt de link voor de pecs. + plaatjes
Het typenummer is juist van essentieel belang daar er veel verschillende Alpha's heatsinks zijn.

ps. en heb je echt vragen, mailen kan altijd. Mijn respons is altijd erg snel. Ik denk dat veel mensen dit kunnen beamen.

Greetinz

Newt

• A3-D
Idd Newt, de e-mails worden meestal zelfs binnen een uurtje beantwoord. Je zou haast zeggen dat je niets anders doet dan 24 uur per dag achter de Peecee te zitten ;)

Verwijderd

A3-D

En wat is daar mis mee :)

Ik ga nu lekker buiten is mooi weer en de vrouwen zijn mooi gekleed >:)......

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Ook bij die link heb ik de FC-PAL3065 niet kunnen vinden.
Het stikte er wel van de FC-PAL6035's, dus ik neem aan dat je die gaat verkopen.
:)

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Bedankt Koekum!!.. ik dacht dat ik al veranderd had..niet dus!.
Nu wel.

Greetinz

Newt

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

PcDealer van de zomer ook OnLine!!!

LinkedIn WoT Cash Converter

• A3-D
Badtobone: Niks mis mee, maar een beetje kleur op je wangetjes is nooit weg. 24 uur achter je monitor is ook niet echt geestverruimend toch??? ;) ;) ;)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

PcDealer ook online deze zomer? Mag ik vragen wat jij allemaal gaat verkopen dan?

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-05 22:23
Smokey: hoe lang duurde het voordat jy je kooler binnen had van coldcpu?
Ik heb er net een Alpha voor mn Athlon besteld, en die wil ik zo snel mogelijk ff monteren.. :P

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

RdB:
Alle merkshit, ik ben met Kryotech bezig.
Bij mij komt hardware in de prijslijst te staan waar je bij anderen niet om hoeft te vragen. Zoals leuke Cisco switches en routers en shit. Volgende week mijn domain reggen :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
En dat gaat lopen? Volgens mij wordt die apparatuur toch niet zomaar via het web gekocht. En gewone consumenten kunnen het niet betalen...
Pagina: 1