[Windows 7] upgrade van Home naar Professional

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 601jean
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-07 15:44
Ik heb een laptop van HP reeds enige maanden in gebruik , hierop stond standaard een windows 7 Home Premium 32bit OS , aangezien ik nu steeds meer in mijn netwerk werk met deze pc wil ik graag upgraden naar Professional. Via de anytime upgrade kan je dit doen maar enkel als je een upgradecode hebt.
Hier is mijn probleem ik heb geen upgradecode maar een volledige licentie code voor Windows 7 Professional, bestaat er een mogelijkheid om mijn laptop zonder herinstallatie toch te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Als je een paar zoekwoorden in google zet kom je al snel uit bij: http://emea.microsoftstor...e-Premium-to-Professional

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 601jean
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-07 15:44
Deze link had ik gevonden, alsook meerdere topics over het upgraden van een home licentie.
Ik heb een licentie liggen van Professional en zou deze graag gebruiken ipv 180€ te betalen voor een upgrade.

Misschien heeft iemand hier een gepaste oplossing, anders zal het format C worden en installeer ik direct de Professional.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51

TheVMaster

Moderator WOS
Je zou een backup van je data kunnen maken met Windows Easy Transfer. Die maakt een backup van al je user accounts, documenten, e-mail, favorieten, video's, etc. Je hoeft dan alleen je apps weer ff te installeren....en dan de backup van je data/settings terug..en klaar is klara!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-10 14:32
Zou een in-place upgrade (setup.exe starten vanuit Windows en Upgrade kiezen) niet mogelijk zijn voor deze edities?

[ Voor 8% gewijzigd door NTAuthority op 09-03-2012 21:57 ]