Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bias
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
MedeTweak(st)ers,

ik volg al even de topics voor de smartphones die er al zijn of onderweg zijn.
en aangezien het nu weer tijd is om een nieuwe mobiel (aflopen van abbonement) had ik een vraag.
de sony experia s is al leverbaar en de iphone 4s ook. maar daar in tegen is de samsung SIII onderweg.

ik heb nu een iphone 3gs 16 gb.heerlijk toestel werkt fantastisch. maar ik zou nu ook wel eens de stap naar android willen nemen, met het aankomende nieuwe slagschip van samsung ( SIII ) maar hoelang word/is het nog wachten op dit toestel? en dan ook nog eens wanneer zou hij echt leverbaar zijn? of de sony xperia S wat voor zover ik kan vinden/lezen ook een mooi toestel is met upgrade naar android 4.0 (wat ook belangrijk schijnt te zijn voor later)

ben geen die-hard mobile fan vandaar even een paar vragen ter verduidelijking en ook wat advies qua wel of niet wachten of wel of geen android/ios.

kijk uit naar jullie reacties,

Mvg. Corne

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashraf13579
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:51
wat vind je van de htc one X

Ik persoonlijk zou wachten op de Aankondiging van de SG3.
en dat kijken of het het wachten waard is.
maar kwa specs is de htc one X tot nu toe de koploper.

[ Voor 74% gewijzigd door ashraf13579 op 08-03-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En als je nu moet verlengen is de Galaxy Nexus ook een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ik zou gewoon voor de Xperia S gaan (geen e ervoor), die is gewoon nu beschikbaar en ziet er erg mooi uit (mijn mening). Je kunt wel blijven wachten, maar er komt altijd iets beters uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26
Volgens mij kun je bij verlengen wachten tot het moment dat het jou het beste uitkomt. Het enige 'nadeel' is dat je nieuwe jaar later ingaat. De Sony zit op het punt van uitkomen en Samsung heeft de presentatie juist uitgesteld van de MWC om dichter op de release te gaan zitten. Dus als de persco aangekondigd wordt dan zal het toestel al snel uitkomen.

Mijn advies : wacht nog even, je gaat er geen spijt van krijgen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door zeef op 08-03-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Als je geen diehard gebruiker bent doe je met die Sony echt een goede koop:
+dualcore
+ICS
+HD scherm (1280x720)
+1 van de beste camera's
+design is onderscheidend
+NFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Behalve dat er geen ICS op de Experia zit is het inderdaad een leuk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

komt volgende maand via een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
I know, maar als je nu kijkt is alleen de Galaxy Nexus een toestel dat standaard met ICS geleverd wordt. Hopelijk wordt voor de Experia gebruikers de update niet uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik zou daar niet van uitgaan, trouwens de nood om te upgraden is nou ook weer niet zo hoog als iedereen probeert voor te doen. Hier heb ik een HTC senstation met de laatste updates van HTC en hij is nog nooit vastgelopen en alles gaat supersmooth..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik kom van een DHD en heb een Galaxy Nexus. Moet persoonlijk toch wel zeggen dat ICS echt veel beter is dan Gingerbread. Veel smoother en vooral sneller in bijvoorbeeld het browsen. Wat ik zelf raar vind is dat ICS al zo'n 4-5 maanden uit is en er nog geen enkele telefoon op draait behalve de Google phones.

Maar goed, dat is een andere discussie. Denk dat de meeste nieuwe telefoons qua specs goed aan elkaar gewaagd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bias
wachten valt ook altijd tegen, en aangezien er nog geen vaste datum staat voor wanneer de SIII er is of uitkomt.. lijkt de Xperia S toch wel een gangbare optie, maar daarin tegen heeft mijn vriendin nu ook een xperia de eerste versie maar wat een vastlopend kreng is dat (geupdate en wel)

en sorry voor mijn luiheid en het niet opzoeken ervan nu maar wat houd ICS in? is dat echt zo noodzakelijk voor mij :p

daarin tegen bedank voor de adviezen en opties! keep them commin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:41
ICS staat voor Ice Cream Sandwich, oftewel android 4.0, oftewel de nieuwste versie van Android. Is geen must maar toch zeker wel 'in' op het moment ;)
Persoonlijk zou ik voor de SIII wachten, maar dat is waarschijnlijk omdat ik al een Samsung heb en die me gewoon prima bevalt. Sony was ik eerst wel fan van maar hun update policy is niet zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Gtoniser schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:20:
ICS staat voor Ice Cream Sandwich, oftewel android 4.0, oftewel de nieuwste versie van Android. Is geen must maar toch zeker wel 'in' op het moment ;)
Persoonlijk zou ik voor de SIII wachten, maar dat is waarschijnlijk omdat ik al een Samsung heb en die me gewoon prima bevalt. Sony was ik eerst wel fan van maar hun update policy is niet zo geweldig.
Sony heeft ondertussen geleerd van het X10 debacle, en hun update policy is nu goed te noemen, beter dan die van Samsung en HTC als ik eerlijk ben. Iedere Xperia telefoon uit 2011 krijgt gewoon ICS, wat ik erg netjes vindt. De X10 is uiteindelijk zelfs nog naar Gingerbread (2.3) geupdate, terwijl hij met Donut (1.6) uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bias
afgelopen weekend toch maar de xperia S gehaald. heerlijk toestel zat om op te ontdenken weer! moest ook zeggen dat de meest doorslag gevende reden was dat mijn vriendin over 2/3 maanden een nieuw toestel weer kan uitzoeken wegens verlenging dus als dan de SIII er is zal ik misschien wel even ruilen;)

allen bedankt voor de reacties!!

Pagina: 1