Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door HDTV van UPC

Pagina: 1
Acties:
  • 706 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-11-2024
De laatste tijd kom ik op de RTL zenders regelmatig deze sponsorboodschap van UPC tegen, maar wát een onzin is dit zeg. De programma's waarbij ik dit zie, o.a. Goede Tijden en de EuropaLeague wedstrijden, zijn niet eens HD! Waar is UPC hier mee bezig, volksverlakkerij? De mensen met een SD decoder denken "ha fijn, Goede Tijden is eindelijk HD, tijd voor een HD abonnementje", om vervolgens bedrogen uit te komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Hadespuiter op 08-03-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElektroNeko
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09-2024
Dat is al jaren een vorm van ordinaire reclame. Beweren dat iets mede mogelijk wordt gemaakt door iets, zelfs al heeft het niets met het programma erna te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-11-2024
ElektroNeko schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:13:
Dat is al jaren een vorm van ordinaire reclame. Beweren dat iets mede mogelijk wordt gemaakt door iets, zelfs al heeft het niets met het programma erna te maken.
Goed, maar insinueren dat een programma HD is, terwijl dat helemaal niet zo is, is gewoon pure misleiding en zou niet moeten kunnen.
De klanten van o.a. Ziggo en Cai hoeven maandelijks niets extra te betalen om de RTL-HD zenders te kunnen zien, maar de UPC abonnee moet hier flink voor in de buidel. UPC lokt HD abonnee's onder valse voorwendselen.

TotaalTV heeft dit trouwens ook al aangekaart, en het zou op de frontpage van tweakers.net ook niet misstaan vind ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Hadespuiter op 08-03-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik weet niet of het binnen de toezichtsfeer van de Reclame Code Commissie valt maar dat zou je even kunnen checken en als dat zo is er eventueel een briefje aan kunnen wijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:37

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

UPC is een aanbieder van HDTV. Films worden ook mede mogelijk gemaakt door Lays en Mitsubishi. Die maken ook geen films, waardoor de gestelde vergelijking dus duidelijk niet opgaat. Dat heet spronsoring.

Programma`s worden gesponsord door een bedrijf, met als doel reclame voor zichzelf te maken.

De hierboven gestelde uitleg maakt dat dit topic eigenlijk geen waarde heeft en deze gaat dan ook op slot.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.