[PW] Unsorted artikelen toch in wenslijst kunnen zetten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik weet dat ik ooit eens iets wil kopen, en het dus in een wenslijst wil zetten.
pricewatch unsorted: NZXT IU01 interner USB-Hub
Maar ik krijg het met geen mogelijkheid in mijn wenslijst, er is nergens een knop om hem in de wenslijst te kunnen zetten, volledige productnaam invoeren lukt niet (in ieder geval niet met alle namen die dat ding heeft), id of ean/sku werken ook niet (als id dacht ik '319451', als ean wilde ik '0895562002155' en als sku 'IU01' werkt ook niet)

Is het überhaupt wel mogelijk om dingen uit 'unsorted' in een wenslijst te zetten? Namen veranderen niet zo snel, id's helemaal niet (lijkt mij). Lijkt mij een mooie feature voor mensen die precies weten wat ze willen aan exotisch spul.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Yep, die mogelijkheid is er en wordt ook al volop gebruikt. Je kan met de knop 'Product toevoegen' zelf het product in de Pricewatch zetten. Het komt dan in een queue te staan, waarna het door een medewerker op juistheid en compleetheid gecontroleerd wordt en vervolgens doorgevoerd wordt.

Dit kan dan dus alleen met producten die in de PW thuishoren. Bij een grootverpakking luiers (hoewel ik niet weet of deze in de Unsorted voorkomen) kan deze werkwijze dus niet toegepast worden.

Overigens is de ID van een unsorted-product anders dan die van een gewoon PW-product.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?