nieuws: Raspberry Pi-levering loopt vertraging op door fabricagefout
Farnell (Element 14) en RS Components fabriceren deze bordjes niet zelf: dat besteden ze uit aan een of meerdere elektronica fabrikanten in China.
The factory = uiteraard de fabrikant die die bordjes in elkaar sleutelt.
Ik ben er dus niet van overtuigd dat de fout bij Farnell / RS Components of Raspberry Pi Foundation ligt.
Dit is een nogal veroordelende statement waar ik het absoluut niet mee eens ben.Raspberry Pi laat op zijn blog weten dat Element 14 en RS Electronics, de fabrikanten die de productie van de minicomputer voor hun rekening nemen, een blunder hebben begaan door een verkeerd type RJ45-ethernetpoort op het compacte moederbordje te plaatsen.
Farnell (Element 14) en RS Components fabriceren deze bordjes niet zelf: dat besteden ze uit aan een of meerdere elektronica fabrikanten in China.
we = Raspberry Pi Foundation + Farnell / RS ComponentsThis is because of a hardware parts substitution that was made in the factory by accident: specifically, where we’d specified jacks with integrated magnetics in the BOM and schematics, the factory soldered in non-magnetic jacks
The factory = uiteraard de fabrikant die die bordjes in elkaar sleutelt.
Ik ben er dus niet van overtuigd dat de fout bij Farnell / RS Components of Raspberry Pi Foundation ligt.
[ Voor 8% gewijzigd door Sphere- op 08-03-2012 20:52 ]