Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ik weet niet goed hoe ik mijn topicstart/TT moet doen maar ik hoop dat dit goed is.

Ik ben al lange tijd op zoek naar een Tablet wat de volgende dingen kunnen
- Social Media (Zoals twitter/facebook/Youtube)
- Websites met flash afspelen zoals The Settlers Online (zeer belangrijk voor mij)
- Gewoon het normale internet browsen
- maximaal 250 euro

Games zal ik er niet op spelen, het is meer om op de bank te zitten en de surfen op het internet . :)

Ik kwam uit op de volgende dingen

Via de Archos help website (http://www.archos.com/sup...8.html?country=us&lang=en) kom ik erachter dat de ARCHOS 28, 32, 35, 43, 70, 101
Flash krijgen en via nieuws: Android 2.2 is beschikbaar voor Archos 70/101-internet-tablets kom ik erachter dat de Archos 70 / Archos 101 geupdate zijn maar door de vele Archos Tablets weet ik niet welke goed is.

Voor de Archos 70 zijn er 2 reviews op tweakers.net (1tje positief/andere review niet positief/negatief)
pricewatch: Archos 70 Internet Tablet Zwart

Van de Yarvik tablets lees ik dat flash daar niet goed op werkt en dat er geen officiële Android Market op zit, deze is er wel op te zetten maar ik heb daar geen zin in.

De bartsmit/intertoys/blokker tablets zijn niet goed volgens tweakers hier op het forum en Tros Radar dus die vallen ook af.

Alvast bedankt :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:03

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd. Mijn wensen sluiten aardig aan bij de TS. Echt gamen zal ik er niet op doen, daar heb ik mijn PS3 voor, maar wellicht een keer angry birds of zo.... Maar dat zal geen probleem zijn.
Tekstverwerken voor mn vriendin is ook wel handig, want studie. (aantekeningen en zo, ze heeft ook een laptop, maar die is zwaar om mee te zeulen)

Voor de rest weet ik simpelweg niet wat er precies te koop is, wat de mogelijkheden van tablets zijn en bij wat voor soort gebruiker het aansluit. Ik ben bang dat als ik zelfstandig iets uitzoek, dat ik een gigantisch overpowered apparaat kies en dan dus ook veel te veel betaal.

Wat ik eigenlijk mis is een topic dat uitlegt waar je op moet letten bij de aanschaf. Tablets uitkiezen voor Dummies. Dus als iemand tips heeft....

[ Voor 10% gewijzigd door Flimovic op 18-03-2012 18:10 ]

Steam/Discord: Flimovic

• eXeCuzeje
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:36
Zijn jullie op zoek naar een +/- 10" of een +/- 7"?

De Blackberry playbook is nu zeer voordelig geprijsd, heeft ondersteuning voor flash en heeft ook nog eens genoeg power voor af en toe een spelletje te spelen. Hetzelfde geldt voor de HTC Flyer (wel iets duurder).

De TAB465 GoTab Exxa 9.7" zou als ik naar de specs kijk een mooie tablet zijn in de 10" range. Eventueel zelfs de Yarvik TAB464 GoTab Xerios maar voor die 2 tientjes meer zou ik dan toch voor de Exxa gaan.

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Ben een enorme fan van techradar reviews omdat ze altijd de informatie geven die ik zoek en degelijk zijn (imo) in hun reviews.
Ze lijken me ook niet apple fanboys of anti apple wat ook altijd wel belangrijk is.

ziehier link naar hun review over beste tablets:
http://www.techradar.com/...-ipad-alternatives-690596

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Voor 250 kun je ook een nette tweedehands iPad aanschaffen, tenzij je echt graag Android wilt.
Excuses, over de Flash requirement heengekeken.

[ Voor 22% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 23-03-2012 19:59 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Hij wilt echt flash dus het zal een Android moeten zijn :)

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-11 20:06
Ik zou voor de Archos G9 tablet gaan gezien jou eisen en budget.
10.1 versie ( voor 190 euro! )
pricewatch: Archos 101 G9 Turbo 250GB 1,2GHz (501865/501892) Zwart
8' versie (245 euro)
pricewatch: Archos 80 G9 Turbo 16GB 1,2GHz (501860/501896) Zwart

Im notorious

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-11 18:35
Er is iets vreemds met die 10'' versie, de 2 winkels die hem voor die lage prijs hebben hebben het op de site zelf over de Archos Arnova 10 8GB maar de de specs komen juist weer overeen met de G9. :?
De tablet is bij andere winkels ook bijna 2x zo duur.

Denk dus dat het een foutje is. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Redblader op 22-03-2012 17:31 ]

• Catsefrats
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03-2024
Heb zelf een 10 inch Tomtec Utimate (a.k.a. Newsmy K97) met 10 point multitouch capasitief scherm (IPS)

Gebruik um elke dag voor mijn werk, is snel genoeg en draait nu op ICS 4.0.3

Laat je niet afschrikken door de standaard schreeuwers ("speelgoed" "goedkoop=duurkoop") met hun loze kreten. In de praktijk is (voor mij althans) gebleken, dat dit een prima tablet is met alle toeters en bellen die je kunt verwachten (correctie: geen GPS onboard)

Kost bij Bart Smit online 189,00

zie ook: Tomtec Ultimate10 Tablet Excellent met Android 2.3 of 4.0

It's more fun to compute

Pagina: 1